صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تلاش نیروی انتظامی بر امدادرسانی و کمک به مناطق سیل‌زده خوزستان
تلاش نیروی انتظامی بر امدادرسانی و کمک به مناطق سیل‌زده خوزستان

فرمانده ناجا مطرح کرد

تلاش نیروی انتظامی بر امدادرسانی و کمک به مناطق سیل‌زده خوزستان

فرمانده ناجا، به دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ورود نیروهای مسلح برای خدمات رسانی به مردم مناطق سیل زده اشاره و بیان کرد: در این دیدارها، مردم مناطق سیل زده ضمن اعلام رضایت از توجه و حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی به آنان، از معظم له برای این موضوع تقدیر و تشکر کردند.

سردار اشتری فرمانده ناجا

به گزارش کسب و کار نیوز، و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه سفر به مناطق سیل زده استان خوزستان به دیدار با مردم مناطق “گوریه و شعیبیه” از توابع شهرستان شوشتر و نیز سوسنگرد اشاره و بیان کرد: تنها خواسته مردم این مناطق، امدادرسانی سریع و وصل شدن آب، برق و گاز به منازل خود است.

وی به اقدامات دستگاه های ذیربط، نیروهای مسلح و نیز ناجا در ارائه خدمات و امدادرسانی به مردم سیل زده خوزستان اشاره و بیان کرد: تنها مشکل موجود تخلیه آب منطقه است و این موضوع یکی از انتظارات مردم این مناطق است که در این دیدارها عنوان و بر آن تاکید می کردند.

سردار اشتری با بیان اینکه استاندار محترم خوزستان در جریان کامل موضوعات منطقه قرار دارند، افزود: امیدواریم مسئولان پس از اطلاع از وضع موجود، هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه ناجا وظیفه حفظ و برقراری نظم و امنیت منطقه را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: مردم مناطق سیل زده، معتقد هستند نیروی انتظامی در کنارشان قرار دارد و از این بابت دلگرم هستند.

سردار اشتری با بیان اینکه هرچه سریع‌تر مشکل آبگرفتگی مناطق سیل زده حل شود، گفت: نیروی انتظامی تا آخرین لحظه در کنار مردم سیل زده است و آماده کمک و امدادرسانی به آنها است.

وی با بیان اینکه همکارانم در مناطق سیل زده به صورت ویژه حضور دارند، گفت: از استان های همجوار به مناطق سیل زده نیرو اعزام شده و در صورت نیاز این آمادگی وجود دارد نیروی بیشتری به این مناطق اعزام شود.

سردار اشتری با اشاره به ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر تعویق ۲ ماهه تاریخ اعزام به خدمت مشمولان مناطق سیل زده، بیان کرد: این افراد در صورت تمایل می‌توانند با ۲ ماه تاخیر به خدمت اعزام شوند.

وی تصریح کرد: همچنین کارکنان وظیفه شهرهای سیل زده در صورت تایید مسئولان محلی و همکاران ما می توانند از مرخصی اضطراری استفاده و در کنار خانواده خود باشند.

فرمانده ناجا در پایان با بیان اینکه اطلاع رسانی‌های انجام شده از سوی رسانه‌ها در خصوص مناطق سیل‌زده، قابل تقدیر است، گفت: از مسئولان دستگاه‌های مسئول، نیروهای مسلح و نیز مردم متعهد و ولایی کشورمان که در خدمات رسانی هرچه بهتر به مردم سیل‌زده تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۹.۵ درصدی سرقت در تهران/ ورود ۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس برای دستگیری سارقان

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سومین جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.