صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / تارتار: اگر مربی نامداری از تیمم انتقاد می‌کرد، روی حرفش تامل می‌کردم

تارتار: اگر مربی نامداری از تیمم انتقاد می‌کرد، روی حرفش تامل می‌کردم

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید بر اساس داشته‌های تیمش و کیفیت زمین چمن ورزشگاه تیمش را به زمین فرستاده است.

مهدی تارتار

به گزارش کسب و کار نیوز، مهدی تارتار بعد از پیروزی ۱۰ نفره پارس جنوبی مقابل استقلال خوزستان در دقایق پایانی بازی گفت: بازی تا پایان پر استرس دنبال شد. بعضی از بازی‌ها را باید ببریم. در این بازی محکوم به پیروزی بودیم. با شرایط سختی به پیروزی رسیدیم. بازیکنانم کاری کردند که فقط از خودشان بر می‌آید. به سختی و با ۱۰ نفر به پیروزی رسیدیم. بازیکنانم خودشان را کشتند تا خانواده پارس جنوبی به پیروزی برسد.

وی افزود: با چنگ و دندان سه امتیاز را حفظ کردند. بعد از پنج دیدار ناکامی، این بازی پلی برای رسیدن به پیروزی‌های آتی است.

سرمربی پارس جنوبی با انتقاد از عملکرد داور گفت: علی‌رغم پیروزی در این بازی عملکرد داور خوب نبود و اشتباهات زیادی داشت.

تارتار درباره عملکرد دو بازیکن جوانش تیمش در این دیدار و زدن گل‌های پیروزی، اظهار کرد: جوانان باید منتظر فرصت باشند و بتوانند از موقعیت‌ها استفاده کنند. ان‌شاء‌الله در بازی‌های بعد از بازیکنان جوان بیشتر استفاده می‌کنیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره انتقاد نعمتی نژاد، سرمربی استقلال خوزستان از نوع بازی پارس جنوبی و زیر توپ‌های مکرر گفت: مربی باید به قدری باهوش باشد که بر اساس کیفیت زمین بازی کند. وقتی مربی با نام و نشانی از تیمم انتقاد کند، با او صحبت می‌کنم اما آقای نعمتی نژاد در ابتدای راه است و بهتر است روی تیم خودش کار کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.