صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / غلامرضا محمدی: اقلام عادلانه میان سیل‌زدگان تقسیم نمی‌شود
غلامرضا محمدی: اقلام عادلانه میان سیل‌زدگان تقسیم نمی‌شود

غلامرضا محمدی: اقلام عادلانه میان سیل‌زدگان تقسیم نمی‌شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که برای جمع آوری کمک به سیل زدگان لرستان در خرم‌آباد حضور دارد، تاکید کرد: باید اتحاد داشته باشیم و دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم سیل‌زده کمتر شود.

سیلاب در شهر معمولان

غلام‌رضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته (پنج‌شنبه) بلافاصله پس از پایان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای کمک به هم استانی‌های سیل‌زده به لرستان آمدم. به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش کمک به سیل زدگان که با مشکلات زیادی روبر هستند را وظیفه خودم می‌دانم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه شاید این اتفاق در جای دیگری رخ می‌داد، تصریح کرد: باید اتحاد داشته باشیم و دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم سیل‌زده کمتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به مناطق سیل‌زده رفته است یا خیر، گفت: فعلاً فرصت این کار فراهم نشده و در حال جمع‌آوری کمک‌ها هستیم. ان‌شاالله امروز (جمعه) نخستین محموله را به معمولان ارسال می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ضمن تشکر از ورزشکاران و هنرمندان برای کمک‌های نقدی و غیر نقدی به مردم سیل زده، خاطرنشان کرد: افراد زیادی از این دو قشر برای کمک اعلام آمادگی کرده‌اند و در سراسر کشور در حال کمک هستند که دست تک‌تک آنان را به گرمی می‌فشاریم.

وی بیان کرد: در حال حاضر نگرانی ما فقط در تقسیم اقلام جمع آوری شده است که احساس می‌کنم عادلانه تقسیم نمی‌شود اما قول می‌دهم این کار را به بهترین وجه ممکن انجام بدهیم. کمک‌ها به سیل‌زدگان نباید قطع شود و دولت و مردم با کمک هم باید این روند را ادامه دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.