صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / فرکی: مقابل پرسولیس فرصت جبران نداشتیم/ تیمی که بازیکن کم‌کار داشته باشد، به مشکل می‌خورد
فرکی: مقابل پرسولیس فرصت جبران نداشتیم/ تیمی که بازیکن کم‌کار داشته باشد، به مشکل می‌خورد

فرکی: مقابل پرسولیس فرصت جبران نداشتیم/ تیمی که بازیکن کم‌کار داشته باشد، به مشکل می‌خورد

فرکی معتقد است پرسپولیس توانست با استفاده از بازیکنان ملی‌پوشش با دو گل پیکان را شکست دهد.

فرکی و برانکو

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین فرکی سرمربی پیکان پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: پیش‌بینی ما قبل از بازی این بود که بازی سختی خواهیم داشت. با تیمی بازی می‌کردیم که صدرنشین لیگ است و نماینده ما در آسیا است. پرسپولیس داربی را برده بود و از شرایط مهمانی خوب استفاده کرد در حالی که ما به ظاهر میزبان بودیم.

او افزود: پرسپولیس با این شرایط باید برنده می‌شد. ما نیز سعی کردیم برنده باشیم و دوست داشتیم حداقل یک امتیاز بگیریم. از نظر فنی همه توانمان را به کار گرفتیم. اگر در تیمی یک بازیکن کم‌کار باشد به مشکل می‌خورد. امروز ۵-۶ بازیکن تحت تأثیر بودند و نتوانستند عملکرد خودشان را داشته باشند. توصیه‌ام به بازیکنان این بود که در اواخر نیمه‌ها مراقب باشند اما در همین دقایق گل خوردیم و برگشتن سخت بود. موقعیت‌هایی هم داشتیم و اگر گل می‌شدند وضعیت تغییر می‌کرد. اشتباه جلوی پرسپولیس جایی برای جبران ندارد. مجموعه ملی‌پوش‌ها در پرسپولیس هستند و این برد را به آن‌ها تبریک می‌گوئیم. امیدواریم در ادامه فصل جبران کنیم و جایگاه بهتری به دست آوریم. فاصله بازی‌ها نیز کم است و ترمیم تیم با سختی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.