صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / برتری یک گله پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول
برتری یک گله پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول

برتری یک گله پرسپولیس برابر پیکان در نیمه اول

تیم فوتبال پرسپولیس توانست در پایان نیمه اول با یک گل از سد پیکان عبور کند.

پرسپولیس و پیکان

به گزارش کسب و کار نیوز، دو تیم فوتبال پرسپولیس و پیکان امروز (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌و چهارم از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

علیپور در دقیقه ۲۰ یک پنالتی را برای پرسپولیس از دست داد اما سیامک نعمتی در دقیقه ۴۵ موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند.

پرسپولیس بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در همان دقیقه دوم علی علیپور با دروازه‌بان پیکان در موقعیت تک به تک قرار که مهاجم پرسپولیس این فرصت را از دست داد.

در ادامه این پیکان بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و با چند ضربه از راه دور دروازه بیرانوند را تهدید کرد اما هیچ‌کدام از این توپ‌ها راهی به دروازه پیدا نکرد.

پس از چند موقعیت نصف و نیمه پیکان، این پرسپولیسی‌ها بودند که مالک بازی شدند اما فرصت‌های شاگردان برانکو راهی به دروازه پیدا نمی‌کرد. البته این موقعیت‌سازی‌ها و متوقف شدن بودیمیر در محوطه جریمه، پرسپولیس را صاحب ضربه پنالتی کرد که علیپور این پنالتی را با واکنش خوب امینی از دست داد.

سرخ‌های پایتخت پس از از دست رفتن پنالتی‌شان دست از تلاش نکشیدند و سعی در موقعیت‌سازی کردند اما فایده‌ای نداشت و نتوانستند موقعیت جدی زیادی روی دروازه پدید بیاورند. یک از فرصت جدی سرخ‌ها روی کار ترکیبی شیری و نعمتی بود که ضربه دیدنی سیامک نعمتی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۹ پیکان فرصت خوبی برای پیش افتادن از میزبان خود داشت اما ضربه سر مهران موسوی به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

پرسپولیس توانست روی کار ترکیبی زیبای بازیکنانش در دقیقه ۴۵ به گل برسد تا نیمه اول را شاگردان برانکو با پیروزی به رختکن بروند. پاس زیبای بودیمیر به علیپور رسید تا ضربه والی و سهمگین او راهی دروازه شود که امینی باز هم بهترین گلزن سرخ‌ها را ناکام گذاشت اما در ادامه این نعمتی بود که موفق شد دروازه بدون دروازه‌بان را باز کند.

ترکیب پیکان: مهدی امینی، مهران موسوی، فراز امامعلی، محمد قاضی، ماهان رحمانی، مارکو وکسوویچ، آرمان قاسمی، حجت حق وردی، شاهین ثاقبی، سعید واسعی و امیرحسین کریمی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، علی علیپور و ماریو بودیمیر

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.