صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / افتتاح ورزشگاه خانگی تاتنهام با تاریخ‌سازی مهاجم کره‌ای
افتتاح ورزشگاه خانگی تاتنهام با تاریخ‌سازی مهاجم کره‌ای

افتتاح ورزشگاه خانگی تاتنهام با تاریخ‌سازی مهاجم کره‌ای

ورزشگاه یک میلیارد پوندی تاتنهام سرانجام در بازی با کریستال پالاس افتتاح شد.

تاتنهام

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از دیلی میل، تاتنهام که مدت‌ها بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌کرد، سرانجام ورزشگاه خانگی خود را افتتاح کرد. تاتنهام هاتسپر نام این ورزشگاه شیک و مدرن است که ۶۲ هزار نفر جمعیت دارد و از این پس بازی‌های خانگی این تیم از جمله بازی با منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

سون هیونگ مین مهاجم کره‌ای توانست نام خودش را در تاریخ این باشگاه و ورزشگاه ماندگار کند. او به اولین بازیکنی تبدیل شد که توانست در این ورزشگاه گلزنی کند. گل دوم تاتنهام را نیز کریستین اریکسن به ثمر رساند تا اولین بازی تاتنهام در ورزشگاه جدید خود با برد و کلین شیت همراه شود.

برای این دیدار هواداران زودتر از موعد مقرر خود را به ورزشگاه رساندند و از مراسم افتتاحیه این ورزشگاه نیز که با حضور شخصیت‌های مهمی همراه بود، دیدن کردند.

حالا ۲۲ ماه بعد از خداحافظی تاتنهامی‌ها با ورزشگاه وایت هارت لین، این تیم صاحب یکی از زیباترین و مدرن‌ترین ورزشگاه‌های اروپا شده است که در لندن قرار دارد.

این ورزشگاه البته با دیدار اسطوره‌های اینتر و تاتنهام افتتاح شده بود و حالا به طور رسمی بعد از انجام اولین بازی تاتنهام در لیگ برتر به صورت رسمی پذیرای دیدارهای اسپرز خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.