صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / اعلام همبستگی اپوزیسیون برزیل با ملت فلسطین
اعلام همبستگی اپوزیسیون برزیل با ملت فلسطین

اعلام همبستگی اپوزیسیون برزیل با ملت فلسطین

یک رهبر جریان اپوزیسیون برزیل در مجلس سنای این کشور ضمن اعلام مخالفت با سفر رئیس‌جمهوری کشورش به فلسطین اشغالی و اظهارات او در مورد قدس و انتقال سفارت به این شهر، تصریح کرد که او هرگز نماینده ملت برزیل نیست.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، راندولف رودریگز، از رهبران جریان اپوزیسیون برزیل از سفارت فلسطین در این کشور بازدید و با سفیر فلسطین دیدار کرد.

وی اظهار کرد که بازدیدش از سفارت فلسطین در واقع به منزله پیام همبستگی ملت برزیل با ملت فلسطین است.

او تصریح کرد که جریان اپوزیسیون برزیل نیز از ملت فلسطین حمایت می‌کند.

رودریگز خاطرنشان کرد، بسیاری از اعضای مجلس سنا و نمایندگان برزیل از جمله شماری از اعضای ائتلاف دولتی مخالف موضع رئیس‌جمهوری این کشور در قبال مسأله فلسطین و تقویت روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

وی موضع بولسونارو را مغایر با مواضع تاریخی برزیل در حمایت از فلسطین و راهکار تشکیل دو کشور با استناد به قطعنامه‌های بین‌المللی دانست.

این رهبر جریان اپوزیسیون برزیل همچنین از حمایت پارلمان برزیل از مسأله فلسطین و تلاش برای افتتاح دفتر نمایندگی تجاری و فرهنگی در قدس شرقی خبر داد.

رئیس‌جمهوری جدید برزیل بر خلاف مواضع همیشگی این کشور در قبال مسأله فلسطین، اعلام کرده که سفارت کشورش را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد و در همین راستا، اقدام به افتتاح دفتر نمایندگی تجاری در این شهر کرده است. او به سبب مواضع جانبدارانه در حمایت از رژیم صهیونیستی، به «ترامپ برزیل» معروف شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.