صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / اسکان اضطراری بیش از ۲۰ هزار خوزستانی در اردوگاه‌های هلال احمر
اسکان اضطراری بیش از ۲۰ هزار خوزستانی در اردوگاه‌های هلال احمر

مدیرعامل هلال احمر خوزستان خبر داد؛

اسکان اضطراری بیش از ۲۰ هزار خوزستانی در اردوگاه‌های هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی ۳۶ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل‌زده و اسکان بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۰ نفر در این اردوگاه‌ها خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، علی خدادادی اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل زده شهرستان‌های باوی، شوشتر، اهواز، دزفول، شوش، دشت آزادگان، هویزه، اندیمشک و شادگان برپا شده است.

وی افزود: تاکنون ۲۰ هزار و ۷۸۲ نفر از آسیب دیدگان سیل‌های اخیر در این اردوگاه‌ها اسکان اضطراری شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: هفت اردوگاه در شهرستان باوی به تعداد ۲۰۵ دستگاه چادر در مناطق ویس، درآویزه، خاور، چم خزامی، صفاک، شیبان و پل تأسیسات برپا شده است.

خدادادی با اشاره به برپایی جهار اردوگاه در مناطق گوریه، بنه کاظم، یزآب، ابوطیور و یباررحمان از توابع شوشتر به استعداد ۱۵۵ دستگاه چادر گفت: همچنین شش اردوگاه در اهواز، الهایی و حمیدیه به تعداد ۱۰۰ دستگاه چادر و سه آموزشگاه در حمیدیه برپا شده است.

وی با بیان این که پنج اردوگاه در دزفول برپا شده است، بیان کرد: این اردوگاه‌ها در شهرک عدالت، حسینیه ثارالله، میان رود، دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه شهید قاضی با ظرفیت ۱۶۱ چادر احداث شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین از برپایی دو اردوگاه در روستاهای مگرن و آهودشت شهرستان شوش با ظرفیت ۲۹۲ چادر خبر داد و گفت: پنج اردوگاه نیز در دشت آزادگان در شهر سوسنگرد و روستاهای جرگه سیدعلی عصاره ۱ و ۲ و حمودی عاصی برپا شده است.

خدادادی ادامه داد: پنج اردوگاه در هویزه با ظرفیت ۱۵۰ چادر، یک اردوگاه در پادگان شهید درویش اندیمشک با ظرفیت ۱۵۰ چادر و یک اردوگاه نیز در کشت و صنعت فارابی شادگان با ظرفیت ۱۰۰ چادر برپا شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.