صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / شفر: هشتاد دقیقه حمله کردیم ولی گل نزدیم/ بازی می‌توانست ۸ بر یک شود
شفر: هشتاد دقیقه حمله کردیم ولی گل نزدیم/ بازی می‌توانست ۸ بر یک شود

شفر: هشتاد دقیقه حمله کردیم ولی گل نزدیم/ بازی می‌توانست ۸ بر یک شود

سرمربی تیم استقلال گفت: موقعیت‌های بیشتری نسبت به سایپا داشتیم و شاید بازی می‌توانست ۸ بر یک شود.

شفر

به گزارش کسب و کار نیوز، وینفرد شفر بعد از تساوی استقلال مقابل سایپا در نشست خبری گفت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، یکی از مهم‌ترین مسائل برای من هواداران در برد و باخت هستند. همواره با هواداران صحبت می‌کنم و به آنها گوش می‌دهم به ویژه در استقلال که آن‌ها مالک اصلی تیم هستند. امروز به ما ۹۰ دقیقه و یا بیشتر کمک کردند و از آنها تشکر می‌کنم. امروز همه هواداران داخل ورزشگاه و خارج از ورزشگاه پشت ما هستند.

او افزود: ما ۸۰ دقیقه حمله کردیم ولی گل نزدیم. باید شوت بهتری توسط داریوش، کریمی، منشأ، ایسما و تبریزی بزنیم و شانس زدن ۸ گل داشتیم. در دقایق آخر نیز سایپا یک شانس داشت. سایپا تیم خوبی است و تنها یک شانس داشت و آنها به دنبال استفاده از توپ بلند هستند و شاید بازی می‌توانست ۸ بر یک شود. باید درباره بازی‌های بعدی صحبت کنیم. بعد از دربی بازیکنان ما ناراحت بودند و در ۱۵ دقیقه اول شبیه سایپا بودیم و سپس بهتر شدیم. باید بیشتر روی دیرک اول و دوم می‌رفتیم و می‌خواستیم برنده باشیم اما نشد. باید برای دیدار با الهلال آماده شویم. شاید دانشگر برگردد و روزبه نیز مشکلی داشت. به قطر سفر می‌کنیم که برابر الهلال بازی کنیم. سال گذشته همه برای ایران جنگیدیم و امسال نیز می‌خواهیم همین کار را انجام دهیم.

سرمربی استقلال درباره غیبت روح الله باقری در این تیم گفت: این فقط شامل روح الله باقری نیست و همه بازیکنان می‌توانند در تمرین توانایی و آمادگی خود را نشان دهند. روح الله در ترکیه با ما نبود و هر بازیکنی باید نشان دهد که برای بازی آماده است؛ مانند محمدی‌مهر برای دیدار امروز. من گفتم فصل سختی داریم و هر بازیکنی ممکن است مصدوم باشد و همه بازیکنان با همه وجود باید تمرین کنند و برای من مشکل درست کنند تا نتوانم یک بازیکن را نیمکت نشین کنم. بهترین‌ها در تیم ما بازی می‌کنند و طبیعی است که اگر باقری، صیادمنش و هر بازیکن دیگری نشان دهند که آماده هستند، بازی می‌کنند. اگر دو نفر در یک سطح باشند، با نگاه به روش بازی حریف بازیکن را انتخاب می‌کنیم. ما کادرفنی خوبی داریم و سعی می‌کنیم بهترین بازیکن را انتخاب کنیم.

شفر در پایان اضافه کرد: قبل از شروع لیگ و در نیم فصل هم گفتم که می‌خواهم استقلال خوب و جدید بسازم. شاید چند هفته قبل کسی نمی‌گفت استقلال شانس قهرمانی دارد اما ما قبل از داربی نشان دادیم می‌توانیم قهرمان شویم. این تیم باید برای آینده حفظ شود و باشگاه باید قرارداد بازیکنانی که به پایان می‌رسد را تمدید کند. من همان زمان گفتم که تیم‌ها صد در صد آماده هستند و استقلال ۸۰ درصد آمادگی دارد. گفتم که استقلالی خوب و قوی برای آینده می‌خواهیم و دقیقاً این همان کاری است که من انجام می‌دهم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.