صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر:سارقان حرفه‌ای سیم برق به ۳۳ فقره سرقت اعتراف کردند

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر:سارقان حرفه‌ای سیم برق به ۳۳ فقره سرقت اعتراف کردند

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از اعتراف سارقان حرفه‌ای سیم برق به 33 فقره سرقت در سطح شهرستان‌ های بوشهر و تنگستان خبر داد.

سارق

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق در شهرستان های بوشهر و تنگستان، پلیس آگاهی با همکاری مأموران انتظامی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را با جدیت در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی، انجام گشت‌های نامحسوس و بررسی های کارشناسان خبره پلیس آگاهی در صحنه‌های وقوع سرقت، دو نفر از سارقان به هویت های “ص-ف” و “م-ف” شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه حین سرقت سیم برق در یکی از محلات شهر بوشهر دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تاکید کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۳۳ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان های تنگستان و بوشهر اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ سهرابی در پایان با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس سبب به وجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از هموطنان خواست هرگونه موارد مشکوک در ارتباط با اقدامات مجرمانه افراد شرور و خلافکار را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدامات لازم در راستای شناسایی و دستگیری مجرمان انجام شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.