صفحه اصلی / سرخط خبرها / تلاش مرحوم مشایخی همواره پاسداری از فرهنگ و هنر اصیل ایرانی بود
تلاش مرحوم مشایخی همواره پاسداری از فرهنگ و هنر اصیل ایرانی بود

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:

تلاش مرحوم مشایخی همواره پاسداری از فرهنگ و هنر اصیل ایرانی بود

در پی درگذشت جمشید مشایخی از هنرمندان برجسته کشورمان، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در پیام تسلیتی از مشایخی به عنوان انسانی وارسته و دغدغه مند که همواره تلاشش پاسداری از فرهنگ و هنر اصیل این سرزمین بود، نام برد.

مازنی

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت جمشید مشایخی اسطوره بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون در کانال تلگرامش پیامی به این شرح منتشر کرد:

خبر درگذشت استاد جمشید مشایخی هنرمند فرهیخته و یکی از چهره های پر افتخار فرهنگ و هنر ایران زمین موجب تاثر فراوان گردید. بی شک هر ایرانی با شنیدن نام جمشید مشایخی آن چه که در ذهنش مجسم می شود هنر فاخر و ارزشمند ایرانی است. انسانی وارسته و دغدغه مند که  همواره تلاشش بر پاسداری از فرهنگ و هنر اصیل  این سرزمین بود و با ویژگی های اخلاقی کم نظیرش مانند تواضع، فروتنی، زلالی و صفای درون و صداقت در گفتار به الگویی ارزشمند و همیشگی برای اهل هنر تبدیل شد.

ان مرحوم با نقش افرینی های درخشان  خود یکی از مفاخر فرهنگی و هنری این سرزمین است که همواره نام و یاد او در حافظه تاریخی مردم قدر شناس و فرهنگ دوست این مرز و بوم  جاودان خواهد ماند. اینجانب درگذشت این هنرمند فرهیخته را به خانواده آن مرحوم و همه علاقه مندان به ایشان تسلیت می گویم و در شب مبارک مبعث پیامبر اکرم(ص) از خداوند متعال برای ان مرحوم رحمت و غفران الهی و همنشینی با نبی مکرم اسلام را خواستارم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.