صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی میزان وام‌های دانشجویی درسال جاری/تشکیل ۲۲۴ صندوق خیریه دانشجویی در سال۹۷

وزارت علوم اعلام کرد

افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی میزان وام‌های دانشجویی درسال جاری/تشکیل ۲۲۴ صندوق خیریه دانشجویی در سال۹۷

بر اساس اعلام وزارت علوم مبلغ انواع وام‌های دانشجویی برای تمامی مقاطع تحصیلی از ابتدای سال جاری بین ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

وام دانشجویی

به گزارش کسب و کار نیوز اعلام کرد: طبق مصوبات هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان در راستای افزایش وام شهریه دانشجویان دانشگاه‌ها تصمیم گرفتیم میزان وام شهریه دانشجویی در سال آینده در تمامی مقاطع بین ۳۰ تا ۴۰ درصد و بیشتر افزایش یابد.

به گفته وی، در این هیأت امنا در راستای افزایش وام شهریه دانشجویان دانشگاه‌ها تصمیم گرفتیم میزان وام شهریه دانشجویی در سال جاری در تمامی مقاطع بین ۳۰ تا ۴۰ درصد و بیشتر افزایش یابد. علاوه بر این، وام ضروری دانشجویان از ۶۰۰ هزار تومان به یک میلیون تومان در سال ۹۸ افزایش می‌یابد. امیدواریم که بتوانیم با وجود امکانات محدودی که داریم پوشش‌های وام‌های دانشجویی را بیشتر کنیم و درخواست‌های دانشجویان را به بهترین صورت پاسخ دهیم.

صدیقی همچنین گفت: پیش از این در مورد وام شهریه اعتبارات تخصیص داده نمی‌شد اما با همکاری مؤسسات بانکی توانستیم در وام شهریه تحرک بیشتری داشته باشیم و این وام در سال ۹۸ رشد بیشتری خواهد داشت. امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده، بتوانیم به هر دانشجویی که در سال جاری وامی اعم از وام ضروری، وام تحصیلی، وام مسکن و سایر وام‌ها را درخواست کند، به بهترین صورت پاسخگو باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.