صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / استقلال صفر- سایپا صفر/ توقف آبی‌ها به سود مدعیان
استقلال صفر- سایپا صفر/ توقف آبی‌ها به سود مدعیان

استقلال صفر- سایپا صفر/ توقف آبی‌ها به سود مدعیان

تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا در هفته بیست و چهارم لیگ برتر به تساوی بدون گل رسیدند.

استقلال و سایپا

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا از ساعت ۱۷:۴۵ امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی بدون گل رسیدند.

نیمه نخست:

بازی با برتری نسبی آبی‌پوشان آغاز شد و شاگردان شفر مالکیت توپ و میدان را در دست داشتند اما رفته رفته بازی پایاپای شد و هر دو تیم اقدام به خلق موقعیت کردند. اولین موقعیت بازی در دقیقه ۱۲ با ارسال عباسیان از روی کرنر ایجاد شد اما ساموئل سارفو روی دیرک دوم و یک قدمی دروازه نتوانست به توپ برسد. در ادامه و در دقیقه ۱۶ ضربه پاتوسی از پشت محوطه با واکنش فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا دفع شد. این ضربه پنج دقیقه بعد با شوت بازیکن سایپا از روی موقعیت ایستگاهی پاسخ داده شد و این‌بار حسینی توپ را از زیر طاق دروازه استقلال بیرون کشید.

جدی‌ترین موقعیت نیمه در دقیقه ۲۴ توسط استقلالی‌ها ایجاد شد و پاتوسی و تبریزی درون محوطه جریمه سایپا پاسکار کرده و سپس ضربه تبریزی بعد از برخورد به مدافع سایپا به دیرک عمودی دروازه این تیم اصابت کرد و به فلاح‌زاده رسید.

نیمه دوم:

استقلالی‌ها که برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی در این بازی نداشتند، نیمه دوم را با قدرت بیشتری شروع کردند اما حملات پی‌درپی آن‌ها با واکنش حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا همراه بود. در دقیقه ۶۲ سانتر ایسما و ضربه سر تبریزی موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد اما این توپ بعد از واکنش دروازه‌بان سایپا با فاصله اندک به بیرون رفت.

در ادامه نیز ارسال تبریزی قبل از اینکه روی سر منشأ فرود بیاید به وسیله دروازه‌بان سایپا به کرنر فرستاده شد. در دقیقه ۶۸ درحالی که مدافعان سایپا جامانده بودند، میلاد زکی‌پور با پاس تبریزی صاحب موقعیت تک‌به تک با دروازه‌بان تیم حریف شد اما ضربه او توسط فلاح‌زاده برگشت داده شد. در دقیقه ۸۷ تبریزی بازهم موقعیت دیگری را از دست داد و درحالی که در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان بود، توپ را با ضربه سر در اختیار فلاح زاده قرار داد.

بی‌دقتی بازیکنان استقلال در سانتر و پاس‌ها در نیمه دوم باعث از دست رفتن موقعیت‌های متعددی شد و صدای هواداران را درآورد.

استقلال با این تساوی ۴۴ امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند. سایپا نیز با ۲۸ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.