صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت هموطنان در حادثه سیل را تسلیت گفت
شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت هموطنان در حادثه سیل را تسلیت گفت

شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت هموطنان در حادثه سیل را تسلیت گفت

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه جاری شدن سیل ویرانگر را تسلیت گفت و از دستور حکیمانه رهبر معظم انقلاب و اقدام عظیم مردمی با حمایت گسترده دولت و نیروهای مسلح، قدردانی به عمل آورد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، مشروح این پیام به شرح زیر است:

«مصیبت جاری شدن سیل ویرانگر در بخش‌هایی از میهن عزیزمان که موجب ورود خسارت جانی و مالی هموطنان گرامی شد، قلب مهربان همه ایرانیان را در آستانه سال جدید به درد آورد اما این ضایعه ملی موجب شد تا بار دیگر ملت سرافراز ایران اسلامی با تکیه بر آموزه‌های دینی و ملی خود به میدان بیاید و جلوه‌های بسیار زیبایی از نوع‌دوستی و خدمت به همنوعان را خلق کند.

در رأس این جریان، تأکیدات و دستور حکیم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا به همه دستگاه‌های دولتی و نیروهای مسلح بود که موجب شد فرزندان غیور ارتشی و پاسدار ملت ایران با روحیه جهادی و با عزم خدمت به میدان بیایند و در مدت کوتاهی بتوانند شرایط در مناطق آسیب دیده را مدیریت کنند.

از این پس که با فروکش کردن بارش‌های سیل‌آسا، شرایط تحت کنترل بیشتری قرار دارد، همه نهادها و دستگاه‌ها باید برای بازسازی سریع و ایمن مناطق آسیب دیده وارد کار شوند تا ظرف مدت کوتاهی به خواست خداوند متعال شاهد نوسازی این مناطق باشیم.

همچنین فراوانی آب، احیا تالاب‌ها و پر شدن ذخیره آبی نقش مهمی در شکوفایی رونق تولید و کشاورزی کشور می‌تواند داشته باشد که ضرورت دارد دانشگاه‌ها و مراکز علمی پژوهشی کشور برنامه‌ریزی لازم را با نگاه تخصصی برای استفاده از ظرفیت‌های ایجاد شده داشته باشند و در جهت تقویت زیرساخت‌ها و روش‌های مواجهه با بحران‌های طبیعی و کاهش آسیب‌ها، راهکارهای علمی ارائه کنند.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن عرض تسلیت به بازماندگان قربانیان سیل اخیر و آرزوی رحمت و غفران الهی برای عزیزان از دست رفته، مراتب تشکر و قدردانی خود را از رهبر حکیم و با تدبیر انقلاب، رئیس محترم جمهور، نیروهای مسلح و همه نهادها و دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان و همچنین مردم عزیز کشور که در این سیل ویرانگر با مهربانی و گذشت به کمک به آسیب دیدگان پرداختند، اعلام کرده و امید دارد با تسریع در نوسازی مناطق تخریب شده، شاهد کاهش آلام و مشکلات هموطنان عزیز آسیب‌دیده باشیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.