صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / ارسال کمک های مردمی به ارزش ۱۱۵ میلیون تومان برای سیل زدگان شمال کشور
ارسال کمک های مردمی به ارزش ۱۱۵ میلیون تومان برای سیل زدگان شمال کشور

ارسال کمک های مردمی به ارزش ۱۱۵ میلیون تومان برای سیل زدگان شمال کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل گفت: با همکاری مردم و پیگیری همکاران در طی روزهای گذشته توانستیم از طریق کمک های مردمی و صاحبان صنایع بیش از ۱۱۵ میلیون تومان کمک های مردمی را برای مردم سیل زده کشور به خصوص در مناطق شمالی جمع آوری و ارسال کنیم.

image.png

حسن اسماعیلی، در خصوص کمک‌های ارسالی اظهار کرد: با کمک صاحبان صنایع بیش از ۹۳ تخته فرش ، پادری ، قالیچه و گلیم به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان جمع آوری و برای کمک به مناطق سیل زده ارسال شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,وی افزود: با برپایی چند پایگاه در سطح شهر ، پایگاه امداد در نماز جمعه ، امام زادگان شهرستان و معابر پر تردد برای کمک به زلزله زدگان پایگاه زدیم و در چند روز بیش از ۵ میلیون تومان کمک های نقدی جمع آوری کردیم و برای سیل  زدگان ارسال کردیم تا قدری از آلام مردم سیل زده و گرفتار در مشکلات روزمره شمال کشور کم کرده باشیم و همه همکاران و مردم تا پایان سختی ها در کنار آنها خواهیم ماند.

اسماعیلی ادامه داد: البته با توجه به حجم بالای مشکلات سیل در اکثر نقاط کشور ، ما همچنان آماده دریافت کمک های مردمی و صاحبان صنایع در مرکز کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل در خیابان شهدا جنب اداره آموزش و پرورش  برای ارسال به مناطق سیل زده هستیم و طی چند روز آینده کمک های دیگری را برای سیل زدگان ارسال خواهیم کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در چند هفته گذشته باران های شدید و غیر قابل تصور اکثر نقاط کشور را در برگرفته که در بیشتر نقاط به خصوص استانهای شمالی و جنوبی به سیل تبدیل شده و هموطنان در این مناطق محتاج وسایل اولیه زندگی هستند و امید است با کمک های مردمی و تلاش دولت این مشکلات هر چه سریع تر مرتفع گردد تا زندگی مردم به روال عادی بازگردد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.