صفحه اصلی / استان ها / کردستان / سیلاب بدون ایجاد مشکل از بانه عبور کرد
سیلاب بدون ایجاد مشکل از بانه عبور کرد

سیلاب بدون ایجاد مشکل از بانه عبور کرد

رئیس اداره منابع آب شهرستان بانه گفت: بخش‌های زیادی از مسیر رودخانه بانه لایروبی شد.

سیلاب در شهر معمولان

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه کردستان، انور کریمی کانی به تشریح فعالیت ها و اقدامات این اداره در جریان بحران اخیر پرداخت و اظهار کرد: با همکاری شهرداری بانه نسبت به لایروبی بخش های زیادی از مسیر رودخانه بانه اقدام شده است.

وی افزود: در راستای اطلاع رسانی به ۱۶ واحد مسکونی در معرض خطر در رودخانه اصلی شهر، اخطار کتبی و حضوری داده شده و مسیر آبراهه فصلی در محل اجرای خط انتقال آب بانه لایروبی شده است.

رئیس اداره منابع آب شهرستان بانه، تصریح کرد: هماهنگی با اداره راهداری و استقرار بلدوزر جهت احداث خاکریز در نقاط مختلف، تخریب و رفع موانع موجود در بستر رودخانه اصلی شهر، بازدید مستمر از روستاها که در معرض خطر سیل هستند.

کریمی کانی همچنین در تشریح سایر اقدامات این اداره، بیان کرد:  مدیریت مستمر سدهای بانه و عباس آباد طوری انجام شد که سد بانه با تنظیم ورودی و خروجی در حال پر نگه داشته شود و از سرریز شدن جلوگیری شود. تخلیه ۲ میلیون مترمکعب از مخزن سد عباس آباد جهت مهار سیلاب و استقرار دو نفر از پرسنل در سدهای بانه و عباس آباد جهت پایش شبانه روزی و انجام مانور لحظه صفر نیز از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات پیشگیرانه موجب شده که سیلاب بدون وارد کردن خسارت از شهرستان عبور کند و مشکلی برای همشهریان پیش نیاید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.