صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / موفقیتِ عملیات رفع آبگرفتگی در گلستان با هماهنگی دستگاه‌های امدادرسان

وزیر کشور تاکید کرد

موفقیتِ عملیات رفع آبگرفتگی در گلستان با هماهنگی دستگاه‌های امدادرسان

قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور گفت: حادثه تلخ و دردناک آب‌گرفتگی شهر آق قلا و عملیات پاک‌سازی این شهر از وجود سیلاب تجارب جدیدی را در مدیریت اینگونه بحران‌ها ایجاد کرده است.

رحمانی فضلی وزیر کشور

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور پس از دریافت آخرین گزارش‌های عملیات امدادرسانی به سیل‌زدگان استان گلستان و تخلیه سیلاب از مناطق سیل‌زده از هماهنگی کامل تمام نیروهای امدادرسان اعم از دولتی، نظامی و مردمی تقدیر و تشکر کرد.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه عملیات امدادرسانی به حادثه آب گرفتگی در برخی مناطق شمال شرق کشور به ویژه شهر آق قلا و روستاهای اطراف با موفقیت در حال انجام است و به زودی شاهد پایان آن خواهیم بود، گفت: در این اقدام ملی تمامی دستگاه‌های امداد و نجات با محوریت و مسئولیت نیروهای نظامی وارد عرصه خدمت‌گذاری شدند و با همکاری و همراهی مردم و کمترین میزان آسیب جانی و مالی منطقه از وجود سیلاب پاکسازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، قائم مقام رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور افزود: حادثه تلخ و دردناک آبگرفتگی شهر آق قلا و عملیات پاک‌سازی این شهر از وجود سیلاب تجارب جدیدی را در مدیریت اینگونه بحران‌ها ایجاد کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.