صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / مافی: باید با نگاهی واقع‌بینانه‌تر به عملکرد نظام در چهلمین سالگرد رأی تاریخی مردم نگریست

مافی: باید با نگاهی واقع‌بینانه‌تر به عملکرد نظام در چهلمین سالگرد رأی تاریخی مردم نگریست

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بر لزوم نگاه واقع بینانه‌تر به عملکرد نظام جمهوری اسلامی در چهلمین سالگرد رأی تاریخی مردم به جمهوری اسلامی و دریافتن نقاط ضعف کشور در همه زمینه‌ها و خصوصاً نظام اداری و تلاش در جهت رفع آن‌ها تاکید کرد.

پروانه مافی

به گزارش کسب و کار نیوز پروانه مافی نماینده مردم تهران در مجلس به مناسبت یوم الله ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

«گام دوم انقلاب در سالروز گام اول انقلاب

امروز ۱۲ ام فروردین سالروز رأی تاریخی مردم به جمهوری اسلامی است، رأیی که پس از انقلاب اسلامی اولین گام محکم مردم انقلابی ایران برای تثبیت نظام جمهوری اسلامی است.

اکنون چهل سال از انتخاب مردم ایران می‌گذرد و جمهوری اسلامی با تحمل ناملایمات زیاد وارد دهه پنجم حیات خویش شده است. هرچند در طول این حیات دشمنان قسم خورده مردم ایران طاقت نمو آن را نداشته و همچنان در پی سنگ اندازی در مسیر حرکت جمهوری اسلامی هستند اما اکنون در ۱۲ فروردین ۹۸ و در چهلمین سالگرد رأی تاریخی مردم به جمهوری اسلامی باید با نگاهی واقع بینانه تر به عملکرد نظام جمهوری اسلامی بنگریم و با نگاهی تیزبینانه نقاط ضعف کشور در همه زمینه‌ها و خصوصاً نظام اداری را دریابیم و در جهت رفع آن تلاش کنیم. ما نیاز داریم که اثربخشی و کارآمدی را در کشورمان بالا ببریم تا ثابت کنیم مبارزه با استکبار را نه در حد شعار بلکه تا میزان تشکیل نظامی جدید مبتنی بر جهان بینی الهی و در نظر گرفتن زندگی مادی و معنوی مردم پیاده کرده ایم.

این مهم نیازمند اهتمام به دو اصل در مواجه کانون‌های قدرت در ایران است، یکی خودباوری و دیگری همدلی. بی شک ما برای پشت سر گذاشتن فراز و فرودهای پیش رو نیازمند باور و عملی کردن این دو اصل هستیم، باشد که در اولین سال گام دوم انقلاب اسلامی با پیروزی و شادکامی سال ۹۸ را پشت سر بگذاریم.»

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.