صفحه اصلی / استان ها / کردستان / رانش زمین در سنندج
رانش زمین در سنندج

گزارشی از تمهیدات برای سیل در کردستان/ خبر در حال بروز رسانی

رانش زمین در سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: بر اثر بارش شدید باران و رانش زمین بخشی از ترانشه دیوار حائل مسکن مهر دگایران در سنندج فرو ریخت.

رانش زمین در طالقان

عبدالسلام سپهر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه در دو روز اخیر شاهد بارش شدید باران در سطح شهر بودیم احتما ل ریزش ترانشه در بسیاری از معابر وجود داشت و بر همین اساس صبح امروز بعلت رانش زمین بخشی از ترانشه دیوار حائل مسکن مهر دگایران فرو ریخت.

وی افزود: به محض اطلاع از این حادثه نیروهای خدمات شهری این شهرداری به محل اعزام شدند و نسبت به پاکسازی مسیر اقدام کردند.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: براثر ریزش این ترانشه تیر برق هم سقوط کرده و دستگاه های خدمات رسان نظیر اداره برق هم جهت ایمن سازی معبر در محل حادثه حضور دارند.

وی عنوان کرد: از ابتدای صبح امروز بارش برف هم آغاز شد که بلافاصله نیروهای ستاد برف روبی شهرداری مناطق نسبت به نمک پاشی معابر شیب دار سطح شهر اقدام کردند. 

سپهر خاطرنشان کرد: تمام نیروهای خدمات شهری از دیروز در آماده باش کامل هستند و خوشبختانه شب گذشته هم به جز شهرک کوثر گریزه و ناحیه منفصل شهری نایسر مشکل خاصی در معابر مبنی بر آبگرفتگی معابر نداشتیم.

اعلام آمادگی کانون کوهنوردان کردستان برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از سیل

مدیرعامل کانون کوهنوردان کردستان از آمادگی تیم امداد ونجات کانون برای مقابله با بحران احتمالی ناشی از سیلاب در سنندج خبر داد.

صلاح حقیقیان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از آمادگی تیم امداد و نجات کانون کوهنوردان کردستان جهت مقابله با بحران احتمالی ناشی از سیلاب خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اعضای تیم امداد و نجات کانون کوهنوردان کردستان جهت امداد رسانی در حد توان و امکانات موجود آمادگی خود را جهت همکاری با نهادهای امداد رسان اعلام کرده است، افزود: اعضای تیم امداد و نجات کانون از ساعت ۱۲ظهر روز یکشنبه ۱۱ فروردین ۹۸ به مدت ۲۴ ساعت برای مقابله با آسیب های احتمالی ناشی از سیلاب، در آمادگی به سر می برد.

 بر اساس پیش بینی های هواشناسی، احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی در برخی شهرهای استان کردستان وجود دارد که تمامی دستگاه های خدمت رسان برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی های سیلابی به حالت آماده باش درآمده اند.

ادامه دارد

همچنین مطالعه کنید:

مرغ‌

تست اعتیاد مرغ‌های کردستان منفی اعلام شد

به گزارش کسب وکار نیوز به نقل از ایسنا, مجتبی ورمقانی با تکذیب خبر خوراندن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.