صفحه اصلی / سیاسی / دولت / جهانگیری: دولت برای جبران خسارات سیل در کنار مردم است
جهانگیری: دولت برای جبران خسارات سیل در کنار مردم است

در جمع مردم روستای رمانه شوشتر تاکید شد

جهانگیری: دولت برای جبران خسارات سیل در کنار مردم است

معاون اول رئیس‌جمهوری موکدا از مردم خواست در مواجهه با سیل اولویت آنها نجات جانشان باشد و اظهار کرد: دولت با تمام توان در زمینه مقابله با سیلاب‌ها و پس از آن جبران خسارات سیل در کنار مردم ایستاده است و برای دولت هیچ اولویتی بالاتر از حفظ جان مردم نیست.

جهانگیری

به گزارش کسب و کار نیوز، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری که به منظور مدیریت بحران سیل به استان‌های غربی و جنوبی کشورمان سفر کرده است، روز دوشنبه در مسیر عزیمت از خرم‌آباد به اهواز در جمع مردم روستای رمانه از توابع منطقه شعیبیه شوشتر حضور یافت و گفت: دولت وظیفه دارد مشکلات مردم منطقه را در مواجهه با سیلاب حل و سیل‌بند منطقه را تقویت کند.

وی افزود: به دنبال بارش‌های کم سابقه در جنوب غربی کشور سیل‌های بزرگی در حال ورود به خوزستان است. برای دولت در این زمینه مهمترین مساله جان مردم است و هیچ موضوعی بر این مساله اولویت ندارد.

معاون اول رئیس‌جمهوری از مردم درخواست کرد در مواجهه با سیل اولویت را حفظ جانشان قرار دهند. او اظهار کرد: دولت در مواجهه با سیل و مدیریت پیامدهای آن با تمام توان در کنار مردم است و جای نگرانی در این زمینه نیست.

جهانگیری تصریح کرد: اگر به هر دلیلی آب وارد خانه و روستاها شد، مردم در اولین فرصت جانشان را نجات دهند و این درخواست اصلی ما از مردم است.

وی با اشاره به خسارت‌های باقی مانده از سیلاب پیشین در منطقه شعیبیه شوشتر خاطرنشان کرد: اهالی منطقه شعیبیه شوشتر مطمئن باشند که خسارت‌های سیل قبل به آنها پرداخت می‌شود و همچنین اگر خسارت‌های جدیدی نیز به منطقه وارد شد، نسبت به پرداخت خسارات اقدام خواهد شد.

معاون اول رئیس‌جمهوری از مردم محلی بابت مشارکت جدی در ساخت سیل‌بندها و همکاری با مسئولان برای مهار شرایط بحرانی تقدیر کرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

دولت مسئله اشتغال را با جدیت دنبال می‌کند/آمار بیکاری کاهشی است

به گزارش کسب و کار نیوز، «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جشن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.