صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / تعطیلی مراکز رفاهی و خدماتی حاشیه رودخانه‌ها تا فردا/درخواست برای عدم تردد در مسیرهای مواصلاتی

فرماندار شمیرانات تاکید کرد:

تعطیلی مراکز رفاهی و خدماتی حاشیه رودخانه‌ها تا فردا/درخواست برای عدم تردد در مسیرهای مواصلاتی

فرماندار شمیرانات با اشاره به تعطیلی مراکز رفاهی و خدماتی در مسیر رودخانه‌ها در شهرستان شمیرانات تا فردا از همه شهروندان درخواست کرد از ترددهای غیرضرور در مسیرهای مواصلاتی شهرستان شمیرانات خودداری کنند.

سیاوش شهریور

سیاوش شهریور در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت شهرستان شمیرانات پس از بارندگی روز گذشته گفت: خوشبختانه وضعیت در شهرستان شمیرانات متعادل است، اما آبگرفتگی‌های جسته گریخته‌ای به ویژه در مسیر شهرهای فشم، میگون و شمشک وجود دارد اما سایر مسیرهای مواصلاتی در سطح شهرستان مشکلی ندارند.

وی افزود: با توجه به آمادگی و برنامه‌ریزی‌هایی که ظرف روزهای گذشته در سطح شهر شمیرانات انجام شده بود و لایروبی‌هایی که توسط شهرداران، بخشداران و دهیاران سطح شهر شمیرانات انجام شده بود خوشبختانه خسارت مالی و جانی تا این لحظه نداشته‌ایم اما باران در سطح شهرستان به شدت ادامه دارد.

فرماندار شهرستان شمیرانات از همه شهروندان درخواست کرد تا عادی شدن وضعیت جوی از سفر به دو بخش لواسانات و رودبار قصران خودداری کنند و در حاشیه روددره‌ها و رودخانه‌ها توقف نکنند.

شهریور تاکید کرد: این اطمینان خاطر را به شهروندان می‌دهیم که با بهره‌گیری از همه توان و تجهیزات موجود نسبت به بازکردن مسیل‌ها اقدام کنیم تا علی‌رغم بارندگی شدید متوجه خسارت نشویم و همچنان اوضاع را در کنترل داشته باشیم.

وی ادامه داد: تمامی مراکز رفاهی و خدماتی در حاشیه روددره‌ها و رودخانه‌ها تا فردا تعطیل خواهند بود و در صورت ادامه‌ی بارندگی برای فعالیت آنها در روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان شمیرانات تاکید کرد: از همه شهروندان درخواست می‌کنیم در سطح استان تهران و شهرستان شمیرانات با توجه به بارندگی‌های امروز و فردا در صورتی که کار اضطراری ندارند در خانه‌های خود بمانند و از رفت و آمد در مسیرها و جاده‌های مواصلاتی سطح شهرستان شمیرانات خودداری کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تعیین قیمت بلیت اتوبوس برای نوروز به‌ تعویق افتاد

به گزارش کسب و کار نیوز، احمد رضا عامری رئیس اتحادیه تعاونی‌های مسافربری گفت: روز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.