صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / اسکان اضطراری مسافران در اماکن ورزشی اردبیل

اسکان اضطراری مسافران در اماکن ورزشی اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در صورت تداوم ناپایداری‌های جوی و بارش برف و باران در شهرهای مختلف استان اردبیل ما در اماکن ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران و گردشگران تدارک لازم را دیده‌ایم.

به گزارش کسب و کار نیوز، بهرام آقاخانی در جریان بازدید از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در اردبیل اظهار کرد: ما در شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نمین و … تدارک لازم را در سالن‌ها و اماکن ورزشی دیده‌ایم تا در صورت اسکان اضطراری مسافران نوروزی زمینه بهره‌برداری از آنها فراهم آید.

وی خاطرنشان کرد: در اردبیل سالن تختی، در سرعین سالن و خوابگاه ورزشی شهدای این شهر و در نمین نیز سالن و خوابگاه ورزشی با امکانات اولیه برای اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته شده که با سرد شدن هوا و بارش برف از امروز برخی اسکان‌های اضطراری نیز در این اماکن اتفاق افتاده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: در سال جاری ما در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، سعی‌مان بر این است تا تجهیز سالن‌های ورزشی به امکانات جدید را انجام دهیم تا علاقمندان به ورزش از این امکانات استفاده کنند.

آقاخانی استانداردهای مورد نیاز برای بهره‌مندی هموطنان از اماکن ورزشی را در شهرهای مختلف در حد رضایت‌بخش توصیف کرد و گفت: در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در اولویت قرار گرفته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.