صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / نساجی ۹۷؛ رکب آقا معلم به نکونام
نساجی ۹۷؛ رکب آقا معلم به نکونام

نساجی ۹۷؛ رکب آقا معلم به نکونام

با اتفاقاتی که فصل ۹۸ - ۹۷ برای نساجی افتاد شرایط این تیم می‌توانست بدتر از این حرفا باشد اما تیم شهر قائمشهر جنگید و جنگید تا هوادارانش به این زودی‌ها غزل خداحافظی از لیگ‌ برتر را نخوانند.

روز دوم هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران - دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، همه چیز از آن روز بارانی در شرق تهران شروع شد. نساجی‌چی‌ها ۶ گل به راه‌آهن زدند و در اردیبهشت بارانی تهران با حال و هوای قائم‌شهر جشن صعود برپا کردند. در بابل، خونه به خونه برای صعود فقط یک گل کم آورد تا ماجراهای این دو تیم از همین جا آغاز شود. خونه به خونه، نساجی را به تبانی با راه‌آهن متهم کرد و روزی نبود که مصاحبه یا بیانیه‌ای از طرف یکی از مسؤولان این باشگاه در رسانه‌ها منتشر نشود. با این همه در نهایت هیچ کدام از این ادعاها در دادگاه اثبات نشد تا قائم‌شهری‌ها نشان نمایندگی مازندران در لیگ برتر را روی لباس‌شان محکم‌تر بدوزند.

لیگ برای نساجی با شکست شروع شد ولی قبل‌تر از آن، آماده نبودن “وطنی” و تمرین در تهران به خاطر نبودن زمین تمرین مناسب در قائم‌شهر، ذهن هواداران نساجی را مشوش کرده بود. آن‌ها برای دیدن اولین بردشان در لیگ برتر ۵ و دومین بردشان ۸ هفته دیگر صبر کردند. در این بین نکونام هم ناراضی از داوری‌ها در کنفرانس‌های مطبوعاتی بارها می‌گفت که اگر داوری‌ها درست بود رتبه تیمش در انتهای جدول نبود. ولی این‌ها برای‌شان امتیاز نمی‌شد. با این حال “سکوهای سرخ” برای بازیکنان‌شان همه جا سوت و کف زدند؛ فرقی نداشت که در “وطنی” بودند یا در “آزادی”، از شمال تا جنوب در هر جایی و بعد از هر نتیجه‌ای فقط آوای دلگرم کننده‌شان را به تیم‌شان هدیه می‌دادند.

ولی رفته رفته، زمزه‌ایی بلند شد که نکونام ناراضی از مدیران تیم، می‌خواهد قائم‌شهر را ترک کند. چند روز بعد نکونام استعفایش را نوشت و بدون انتظار برای امضای آن، نساجی را به مقصد پیکان ترک کرد تا جانشین جلالی‌ای شود که ۶ هفته پشت سر هم باخته بود. ولی قصه به همین جا ختم نشد. تماس تلفنی مدیرعامل ایران‌خودرو با شیعی، مدیرعامل پیکان، اجازه نداد که پای نکونام به تمرین پیکان برسد. بعد از این او یک بار دیگر به درخواست مالکان نساجی به قائم‌شهر برگشت ولی چند روز بعد این بار با نوشتن نامه‌ای خطاب به هواداران برای همیشه با آن‌ها خداحافظی کرد.

این وسط هر روز نام جدیدی برای نشستن روی نیمکت نساجی مطرح می‌شد؛ از مایلی‌کهن تا اسکوچیچ. دست آخر جلالی که دو هفته قبل قرار بود نکونام جانشینش شود، جای او را گرفت. جلالی از همان روز معارفه سعی کرد انتظارات را پایین بیاورد. او می‌خواست که تمرینات تیم به قائم‌شهر برگردد اما انگار از آن همه سرسبزی مازندران یک چمن مناسب، سهم نساجی نبود. جلالی و تیمش از ۶ بازی نیم فصل دوم فقط یک پیروزی به دست آورده‌اند و در ۴ بازی هم به تساوی رسیدند. نساجی شاید روزهای سختی را پشت سر گذاشته باشد اما حضور در میانه‌های جدول آن هم در اولین فصل حضور در لیگ برتر نمی‌تواند نتیجه بدی برای این تیم و هوادارانش باشد. هر چند هنوز چند هفته به پایان لیگ مانده است اما به نظر نمی‌رسد نساجی مشکلی برای بقا در لیگ برتر پیدا کند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.