صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / استقلال باخت ولی خوب بازی کرد
استقلال باخت ولی خوب بازی کرد

دفاع پیشکسوت استقلال از تیم شفر؛

استقلال باخت ولی خوب بازی کرد

یک کارشناس فوتبال می‌گوید استقلال علی‌رغم شکست در داربی ۸۹، بازی خوبی ارائه کرد.

شهرآورد ۸۹ پایتخت

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با ایسنا بعد از پیروزی پرسپولیس در داربی و پیشتازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ‌برتر گفت: هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند. استقلال به مراتب بهتر از پرسپولیس بازی کرد. بعد از اینکه استقلال گل خورد، پرسپولیس با استرس کمتری بازی را دنبال کرد. در هر حال فوتبال برد و باخت دارد.

او درباره گل پرسپولیس و اشتباه خط دفاعی استقلال، خاطرنشان کرد: داخل محوطه جریمه بازیکنان استقلال خوب یارگیری نکرده بودند و در جای مناسب نبودند. بعد از ۲۵ دقیقه نخست، فاصله زیادی بین خط دفاع و هافبک استقلال ایجاد شد. در نیمه دوم پرسپولیس بهتر بازی کرد. به هر حال تماشاگران هم راضی بودند و بازی سرعتی و خوبی را دیدند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به از دست رفتن پنالتی این تیم توسط فرشید اسماعیلی یادآور شد: پنالتی می‌توانست موجب برد استقلال شود. صحبت بازیکنان با داور باعث تولید استرس می‌شود. از طرفی وقتی روی پنالتی ضربه چیپ می‌زنند، باید ارتفاع توپ کمتر باشد. فاصله نقطه پنالتی تا خط دروازه به حدی نیست که بازیکن بخواهد ارتفاع را زیاد بگیرد.

مراغه‌چیان با بیان اینکه استقلال در زدن ضربات ایستگاهی خوب عمل نکرد، گفت: ضربات ایستگاهی پرسپولیس بهتر بود. از طرفی استقلال کرنرهای زیادی داشت ولی گل نشد. با این وجود استقلال بد نبود و در روزی که باخت، خوب بازی کرد. هر تیمی که استرس کمتری داشت بهتر بازی کرد. استقلال به خاطر استرس نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند. بعضی مواقع توپ‌هایی را از دست دادند که نباید از دست می‌دادند. به نظرم استقلال خوب بود.

او تاکید کرد: پرسپولیس با این برد، ۸۰ درصد مسیر قهرمانی را رفته است. بازی شش امتیازی بود و پرسپولیس توانست آن را به دست بیاورد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.