صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کواکبیان: علاقه دارم نشان “شهروند افتخاری” به کی‌روش اهدا شود
کواکبیان: علاقه دارم نشان “شهروند افتخاری” به کی‌روش اهدا شود

کواکبیان: علاقه دارم نشان “شهروند افتخاری” به کی‌روش اهدا شود

نماینده مجلس می‌گیود دولت ۶ ماه برای خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس وقت دارد.

مصطفی کواکبیان

به گزارش کسب و کار نیوز، مصطفی کواکبیان نمیانده مجلس شورای اسلامی که برای تماشای داربی ۸۹ پایتخت در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، پس از برتری یک گله سرخ‌پوشان تهرانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قانونی را تصوب کردیم و فرصت ۶ ماهه‌ای به وزارت ورزش و جوانان دادیم تا این دو باشگاه را خصوصی کند و بخشی از سهام عمده را یک عده می‌گیرند و هواداران بتوانند در سهام خرد آن شریک باشند.

وی ادامه داد: در بودجه این پیش‌بینی و زمان‌بندی شده است. دولت‌ها خوششان می‌آید این باشگاه‌ها دولتی بمانند که البته فرق نمی کند چه دولتی باشد. مجلس معتقد است که باشگاه‌های فوتبال مانند کشورهای اروپایی خصوصی و توسط اهالی فوتبال اداره شود و دولت تنها نظارت پولی و اجرایی داشته باشد.

کواکبیان درباره اهدا نشان شهروند افتخاری به کارلوس کی‌روش اظهار کرد: من آن زمان که رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و پرتغال بودم، دوست داشتم این کار برای کی‌روش صورت بگیرد اما این به این معنا نبود که او حتما مربی ایران باقی بماند. من منظورم شهروند افتخاری بود و الان هم می گویم اگر برگردد، علاقمندم این نشان به او اهدا شود.

او درباره قانون منع به کارگیری بازنشستگان توضیح داد: این قانون باید اجرا شود که برای بعضی‌ها بحث جانبازی مطرح شده است که از لحاظ قوانین باید به آن دقت شود.

انتهای پیام           

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.