صفحه اصلی / اجتماعی / زنان و خانواده / همسان‌سازی حقوق، مطالبه بحق بازنشستگان / متوسط دریافتی ۲ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری
همسان‌سازی حقوق، مطالبه بحق بازنشستگان / متوسط دریافتی ۲ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد

همسان‌سازی حقوق، مطالبه بحق بازنشستگان / متوسط دریافتی ۲ میلیون تومانی بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه همسان سازی حقوق، مطالبه بحق بازنشستگان است که برای آن تلاش شده و با جدیت پیگیر آن هستیم گفت: متوسط دریافتی بازنشستگان ماهی دو میلیون تومان است و بنده شرمنده آنها هستم، بازنشستگان هزینه زندگی‌شان بالاست.

صندوق بازنشستگی

به گزارش کسب و کار نیوز، میعاد صالحی متولد ۱۳۶۱ دانش آموخته دکتری از دانشگاه صنعتی شریف، عضو بنیاد ملی نخبگان و از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران است. وی پیش از این به عنوان مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این وزارتخانه مسئولیت داشته است.

از سوابق صالحی می‌توان به قائم مقام هولدینگ صنایع معدنی صندوق بازنشستگی کشوری، عضو هیئت موسس و هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، عضو هیات مدیره صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، سرپرست طرحهای صنایع نوین وزارت صنعت، معدن و تجارت،  مشاور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در امور نخبگان و استعدادهای برتر، عضو و دبیر کمیسیون نخبگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضو کمیته ایتعداد درخشان وزار ت علوم و عضو کمیته نگارش سندراهبردی کشور در امور نخبگان و عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد.

همچنین رتبه اول نهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش های کاربردی و رتبه سوم چهاردهمین جشنواره خوارزمی در بخش پژوهش‌های توسعه‌ای، دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکترا در سال ١٣٩٠، رتبه دوم مسابقات جهانی حفظ و قرائت قران کریم در کشور مصر، انتشار مقالات متعدد در ژورنال های داخلی و خارجی (ISI) و مجری طرح های پژوهشی، تحقیقاتی، صنعتی و ملی از دیگر سوابق دکتر صالحی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«نبض» زندگی «معلولان» کُند می‌زند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا،«قانون حمایت از حقوق معلولان» مصوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.