صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / میزان بهره‌مندی مردم بومی استان بوشهر از اشتغال در تأسیسات پارس جنوبی افزایش یابد
میزان بهره‌مندی مردم بومی استان بوشهر از اشتغال در تأسیسات پارس جنوبی افزایش یابد

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان:

میزان بهره‌مندی مردم بومی استان بوشهر از اشتغال در تأسیسات پارس جنوبی افزایش یابد

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام رونق تولید، امید است تولیدات کشور رونق خوبی داشته باشد، زیرا یکی از عوامل رفع وابستگی‌ها رونق قابل قبول تولیدات کشور است.

حسینی بوشهری

به گزارش کسب و کار نیوز از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری با بیان اینکه سال گذشته، سال تمرین مقابله با تحریم‌ها و ترفندهای دشمنان بوده، گفت: وقایع و تجربیات سال گذشته با وجود تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی، به ملت و مسئولان ایران اسلامی آموخت که چگونه می‌توان با تهدیدات دشمن مقابله کرد تا بتوانیم از پیچ و خم‌های ایجاد شده توسط دشمن به سلامت عبور کنیم.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر ضرورت افزایش رضایت‌مندی مردم، عنوان کرد: افزایش رضایت مردم الزاماً به این معنا نیست که هیچ مشکل یا تهدید و دغدغه‌ای نداریم، بلکه باید مشکلات را به گونه‌ای برای مردم بیان کنیم که مردم خود را در حل مشکلات کشور سهیم بدانند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فرقی میان مردم و مسئولان در مقابله با دشمنان نیست؛ افزود: وقتی مردم خودشان را صاحب کار دیدند آن هنگام سختی‌ها را تحمل می‌کنند و خودشان را پا به‌پای مسئولان نظام در خط مقدم نگه می‌دارند.

حسینی بوشهری با تاکید بر لزوم هم افزایی قوای سه گانه تصریح کرد: مردم باید احساس کنند که قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضائی در کنار هم یک‌دل و متحد و در راستای خدمت رسانی فعالیت می‌کنند.

امام جمعه قم با تاکید بر تشدید نظارت بر قیمت کالاها و تنظیم بازار، گفت: نظارت‌ها به ویژه در خصوص تأمین معیشت مردم باید افزایش یابد تا مردم احساس کنند که مسئولان دغدغه‌مند هستند و دل می‌سوزانند و هر جا انحرافی وجود داشته باشد مقابله جدی می‌کنند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه نظارت‌ها بر قیمت اجناس نباید مقطعی باشد، ابراز داشت: کار نظارتی ضامن اجرای قوانین و افزایش رضایت‌مندی مردم است، لذا محدودیت زمان نظارت‌‌ها ضمن ناامیدی مردم، زمینه‌ی امیدواری و برنامه‌‌ریزی متخلفان برای ادامه فعالیت‌هایشان را فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر استمرار مبارزه با گران‌فروشی و احتکار کالا، تاکید کرد: مبارزه با عوامل ایجاد مشکل برای مردم باید مداوم باشد تا متخلفان برای ارتکاب تخلف احساس امنیت نکنند.

حسینی بوشهری پیش بینی و پیشگیری پیش از وقوع حادثه را یک ضرورت دانست و افزود: پیش بینی‌های لازم برای مقابله با حوادث گوناگون طبیعی، اقتصادی و معیشتی باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد تا مشکلات بعدی در جامعه ایجاد نشود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور اذعان داشت: هنگامی در مقابل توطئه‌ها و تحریم‌ها موفق می‌شویم که مسئولان در کنار مردم باشند.

امام جمعه قم با تاکید بر لزوم تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام، گفت: امیدواریم که طرح‌های نیمه تمام با تلاش مسئولان تکمیل شود و همچنین روند خدمات رسانی دولت به مناطق محروم افزایش یابد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه طرح‌ها باید بر اساس برنامه زمان‌بندی اجرا شوند، یادآور شد: تنها با بودجه‌های دولتی نمی‌توان به این موفقیت‌ها دست یافت بلکه باید در زمینه‌ی جذب سرمایه‌گذار و تقویت بخش خصوصی نیز تلاش کرد.

حسینی بوشهری، با اشاره به نقش مهم پارس جنوبی در حل مشکلات اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان در جایگاه‌های مختلف بایست در جهت رفع مشکلات بیکاری جوانان، نسبت به اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در منطقه پارس جنوبی برنامه‌ریزی‌های بیشتری انجام دهند تا در کنار این منبع مهم اقتصادی و صنعتی و در پایتخت انرژی کشور شاهد بیکاری، محرومیت‌ها و مشکلات اشتغال نباشیم.

وی تاکید کرد: استاندار بوشهر با ورود جدی در تصمیم‌گیری‌های منطقه‌ی پارس جنوبی، زمینه تحقق سهم وعده داده شده در اشتغال مردم استان را فراهم کرده و همچنین میزان بهره‌مندی مردم بومی استان بوشهر از اشتغال در تأسیسات پارس جنوبی افزایش یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.