صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / موسوی: دنبال برطرف کردن مشکلات وزنه برداری بانوان هستیم
موسوی: دنبال برطرف کردن مشکلات وزنه برداری بانوان هستیم

موسوی: دنبال برطرف کردن مشکلات وزنه برداری بانوان هستیم

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: مشکلات وزنه برداری بانوان را جویا شدم و هر کاری که از دست مان برمی آید برای برطرف کردن مشکلات شان انجام می‌دهیم.

وزنه برداری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، زهرا سادات موسوی در خصوص حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران بیان کرد: اولین بازدیدم در سال جدید از اردوی آمادگی این تیم جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا بود. در این بازدید از نزدیک مشکلات ملی پوشان را جویا شدم و بر همین اساس هر کاری که از دست‌مان بر می‌آید برای برطرف کردن مشکلات شأن انجام می‌دهیم تا شاهد مدال آوری بانوان در میادین بین المللی باشیم.

وی ادامه داد: در این بازدید گفتگویی با کادر فنی و نفرات حاضر در اردو داشتیم که بچه‌ها مشکلاتشان را عنوان داشتند. امیدوارم با کمک ما و تمرینات خوب، ملی پوشان بتوانند با روحیه و انگیزه بالا به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام شوند.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص توسعه وزنه برداری بانوان در ایران گفت: این حرکت به تازگی راه اندازی شده است. اگر ملی پوشان ما در مسابقات قهرمانی آسیا خوب ظاهر شوند و با موفقیت کار خود را پایان دهند، مطمئناً وزنه برداری بانوان در استان‌ها توسعه پیدا می‌کند و باعث می‌شود تا اعزام‌های بیشتر از قبل صورت گیرد.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.