صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / استاندار بوشهر: در سال جاری اقدامات موثری در تحقق رونق تولید انجام می‌شود
استاندار بوشهر: در سال جاری اقدامات موثری در تحقق رونق تولید انجام می‌شود

استاندار بوشهر: در سال جاری اقدامات موثری در تحقق رونق تولید انجام می‌شود

استاندار بوشهر در نشستی با آیت‌الله حسینی بوشهری، نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به نام رونق تولید نامگذاری کرده است، گفت: شرط تحقق رونق تولید حمایت از کالای ایرانی است که در سال جاری اقدامات موثری در این حوزه انجام خواهد شد.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز، عبدالکریم گراوند با مروری بر فراز و نشیب‌های سال گذشت گفت: سال گذشته استان بوشهر در ابعاد گوناگون به موفقیت‌های مهمی دست یافت و سفر رئیس جمهور در انتهای سال به استان نیز با برکات زیادی همراه بود.

وی با اشاره به تصویب ۱,۶۶۹ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان، عنوان کرد: همچنین در این سفر زمینه‌ی سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در استان بوشهر فراهم شده است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: تصویب اعتبار یاد شده در سفر رئیس جمهور برای اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی و خدماتی علاوه بر تأثیر در روند توسعه، کمک بزرگی به استان بوشهر می‌کند.

گراوند با اشاره به توسعه سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی اظهار داشت: زمینه‌ی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در این بخش فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی در شهرک ۲۶۰۰ هکتاری شیلاتی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان، سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی شمال استان و همچنین توسعه صنایع پایین دستی در منطقه پارس جنوبی از برنامه‌های مهم امسال در استان بوشهر می‌باشد.

استاندار بوشهر از اجرای طرح‌های آبرسانی و آب‌شیرین‌کن در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: تقویت اعتبارات مالی در اجرای سدها، نوسازی شبکه‌های آبرسانی و اجرای طرح‌های آب‌شیرین‌کن از دیگر آثار مثبت سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر است.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اینکه بارندگی‌های اخیر سبب پرآب شدن سدها و افزایش آبدهی رودخانه‌ها شده است، ابراز داشت: اکنون بیش از ۲۷۵ میلیون متر مکعب آب در مخزن سد رئیسعلی دلواری، ذخیره شده که نگرانی‌ها بابت تأمین آب در شبکه‌های زیردست این سد را برطرف نموده است.

وی تاکید کرد: تداوم اعتبارات به منظور اجرای طرح‌های مختلف و همچنین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی استان بوشهر بر اساس هدف‌گذاری ها، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.