صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ارسال ۵۰ کانکس برای تشکیل کلاس‌های درس در مناطق سیل‌زده گلستان
ارسال ۵۰ کانکس برای تشکیل کلاس‌های درس در مناطق سیل‌زده گلستان

ارسال ۵۰ کانکس برای تشکیل کلاس‌های درس در مناطق سیل‌زده گلستان

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش گفت: روند آموزشی و تربیتی دانش آموزان نباید تحت تاثیر عوامل بحرانی قرار گرفته و مختل شود، از این رو در نظر داریم هرچه سریع تر ۵۰ کانکس جهت تشکیل کلاس درس به مناطق سیل زده گلستان ارسال کنیم تا در فاصله بازسازی و ترمیم مدارس، روند آموزشی دانش آموزان ادامه پیدا کند.

مدرسه کانکسی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از آموزش و پرورش گلستان، مهرالله رخشانی مهر پس از بازدید از مدارس سیل زده گلستان در جمع مدیران آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: از دیرباز، مدارس مکان مقدسی برای تعلیم و تعلم بوده است اما با توجه به حوادث اخیر پیش آمده، آشکار شد که علاوه بر آن، مدارس پایگاه های مدیریت بحران نیز هستند.

رئیس سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: ۳۰۰۰ میز و نیمکت برای مدارس آسیب دیده از سیل گلستان، در حال بارگیری و ارسال است.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ساخته شدن تعداد زیادی مدرسه در استان توسط خیرین مدرسه ساز، گفت: دست همه خیرین محترم مدرسه ساز را به گرمی می فشاریم و از همه آن‌ها می‌خواهیم تا بار دیگر دست به دست هم داده و آموزش و پرورش را در راه بازسازی مدارس یاری کنند.

این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: با دستور وزیر آموزش و پرورش پنج میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز سیستم‌های گرمایشی مدارس آسیب دیده به آموزش و پرورش گلستان اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.