چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / حذف قوانین دست و پا گیر، تولید را تسهیل می‌کند

امام جمعه موقت شهرکرد:

حذف قوانین دست و پا گیر، تولید را تسهیل می‌کند

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه تولید باید رونق گیرد، گفت: برخی قوانین دست و پا گیر بوده و محدودیت ایجاد می‌کنند که باید این موارد رفع شده تا تولید تسهیل شود که تولید به حمایت نیاز دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز – منطقه چهارمحال و بختیاری – حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی امروز ۹ فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به شهادت امام موسی کاظم (ع) در ۲۵ ماه رجب، اظهار کرد: این امام بزرگوار در دوره‌های مختلف زندگی خویش در زندان به سر برد و در نهایت در زندان بغداد به شهادت رسید. 

وی با بیان اینکه عید مبعث یکی از چهار روز مقدس در سال است، افزود: حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده خدا است که مبعوث به رسالت شد. 

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به وجود ۱۲۴ هزار پیامبر که اخرین آنها حضرت محمد (ص) است، گفت: به دلیل اینکه اسلام آمادگی دارد تا قیامت رهبری جامعه بشری را عهده دار شود، بعد از حضرت محمد پیامبر دیگری نیامده است. 

وی تاکید کرد: سال نو دارای تلخی و شیرینی‌ها بود و با باران‌های شدید مخازن بسیاری از رودخانه‌های خشک، پر شده که نیاز به شکرگزاری دارد اما همین بارش فراوان موجب آسیب به عده‌ای نیز شد که برای جان باختگان درخواست غفران و رحمت الهی داریم و امید است مسئولان همچنان مشغول خدمت بوده و سریع مشکلات را رفع کنند. 

حجت الاسلام فاطمی تصریح کرد: سیل زدگان شمال کشور در استان گلستان نیازمند کمک‌های مالی هستند و کمیته امداد استان نیز اعلام آمادگی کرده تا با جمع آوری کمک‌های مردمی به این افراد کمک کند زیرا  برخی از آنان همه چیز خود را از دست دادند. 

امام جمعه موقت شهرکرد اظهار کرد: امسال سال رونق تولید نامگذاری شده و نظر مقام معظم رهبری این نیست که برای رفع مشکلات اقتصادی دست به دامان خارجی‌ها و گرگ‌های جهان خوار شویم زیرا این امر مساوی با بندگی و بردگی است. 

وی با بیان اینکه راه چاره، اقتصاد مقاومتی و تولید است که باید رونق گیرد و به هر شکلی انجام گیرد، گفت: برخی قوانین دست و پا گیر بوده و محدودیت ایجاد می‌کنند که باید این موارد رفع شده تا تولید تسهیل شود که تولید به حمایت نیاز دارد. 

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه هرجایی که چوب لای چرخ تولید گذاشته می‌شود و سرمایه ملی به یغما می‌رود باید به دستگاه قضا شکایت شود، از دستگاه قضا خواست این موارد را پیگیری کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.