صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / ۷ طلا و ۲ برنز تورنمنت گرجستان در انتظار فرنگی کاران ایران
۷ طلا و ۲ برنز تورنمنت گرجستان در انتظار فرنگی کاران ایران

۷ طلا و ۲ برنز تورنمنت گرجستان در انتظار فرنگی کاران ایران

۷ فرنگی کار جوان ایران به دیدار فینال و ۲ فرنگی کار به دیدار رده بندی رقابت‌های بین المللی کشتی جام واختانگادزه گرجستان راه یافتند.

000

به گزارش کسب و کار نیوز، روز نخست رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان جام موخران واختانگادزه، امروز (جمعه) در شهر باتومی گرجستان برگزار شد که در پایان دیدارهای مقدماتی سعید ارجمند در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمدرضا مختاری در وزن ۷۲ کیلوگرم، محمد ناقوسی در وزن ۷۷ کیلوگرم، حسین فروزنده در وزن ۸۲ کیلوگرم، حسن فروزنده در وزن ۸۷ کیلوگرم و ابوالفضل سید مهدوی و حامد عبدولی در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند، علی نوربخش و محمدرضا رستمی در اوزان ۵۵ و ۷۲ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند و میلاد رضانژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارند.

نتایج تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی نوربخش در دور نخست نماینده کشور ترکیه را مغلوب کرد و در دور دوم نیز از سد حریف ارمنستانی گذشت اما در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف گرجستانی شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم میلاد رضانژاد در دور اول مقابل کشتی گیر کشور یونان پیروز شد وی در دور دوم نیز حریف گرجستانی را مغلوب کرد اما در دور سوم مقابل دیگر حریف گرجستانی مغلوب شد اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، رضانژاد راهی گروه بازنده‌ها شد تا فردا رقابت‌های خود را برای حضور در دیدار رده بندی برگزار کند.

در وزن ۶۳ کیلوگرم که ۶ کشتی گیر حضور دارند مسابقات در دو گروه ۳ نفره به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که سعید ارجمند در گروه یک نمایندگان کشورهای ارمنستان و گرجستان را مغلوب کرد و سرگروه شد و در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل دیگر نماینده کشور گرجستان به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۶۷ بهرام معروف خانی در کشتی نخست نماینده کشور بلاروس را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل کشتی گیر گرجستانی شکست خورد و از دو رقابت‌ها کنار رفت. شاهین بداغی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در کشتی نخست حریفی از کشور آذربایجان را مغلوب کرد اما در دور بعد مقابل کشتی گیر ترکیه‌ای شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر، بداغی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری به ترتیب کشتی گیرانی از کشورهای ارمنستان، بلغارستان و گرجستان را شکست داد و راهی دیدار فینال شد. در همین وزن محمدرضا رستمی در دور نخست و دوم کشتی گیرانی از کشورهای ارمنستان و ترکیه را مغلوب کرد اما در مرحله نیمه نهایی به حریف گرجستانی باخت و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمد ناقوسی در کشتی نخست حریف آذربایجان را مغلوب کرد و در کشتی دوم نیز از سد نماینده گرجستان گذشت و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم حسین فروزنده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و سوم کشتی گیران یونانی و ارمنستانی را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم حسن فروزنده در دو دور کشتی گیرانی از کشور گرجستان را از پیش رو برداشت وی در دور سوم نماینده کشور آذربایجان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم ابوالفضل سید مهدوی در دور نخست حریف گرجستانی را مغلوب کرد وی در دور دوم دیگر حریف گرجستانی را از پیش رو برداشت و در دور سوم نیز از سد کشتی گیر آذربایجانی گذشت و راهی دیدار فینال شد. حامد عبدولی دیگر نماینده کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کشتی گیر بلغارستانی پیروز شد و در دور سوم نیز حریف گرجستانی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

رقابت‌های شانس مجدد، رده بندی و فینال فردا (شنبه) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.