صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / نتانیاهو تصاویرش با اوباما را هم وارد کارزار انتخاباتی خود کرد
نتانیاهو تصاویرش با اوباما را هم وارد کارزار انتخاباتی خود کرد

نتانیاهو تصاویرش با اوباما را هم وارد کارزار انتخاباتی خود کرد

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در کارزار انتخاباتی خود، از تصاویر خود در کنار باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق آمریکا استفاده کرده است اما این‌بار برای تأکید بر سردی روابطش با وی.

نتانیاهو با اوباما

به گزارش کسب و کار نیوز، چند هفته پیش بود که بیلبوردهایی با تصویر نتانیاهو در کنار دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در اسرائیل نصب شد، در این تصاویر ترامپ لبخندی به لب داشت و دست نتانیاهو را به گرمی می‌فشرد.

طبق گزارش یورو نیوز، اما روز پنج‌شنبه دفتر نخست‌وزیر اسرائیل، برای جلب توجه رأی دهندگان روی فیسبوک، توییتر و اینستاگرام ویدیویی را منتشر کرد که حاکی از روابط سرد وی با باراک اوباما بود.

براساس نظر سنجی‌ها، در انتخابات پیش رو بنیامین نتانیاهو رقابت نزدیکی با بنی گانتس دارد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند بنیامین نتانیاهو در انتخابات پیش‌رو فاصله‌ای تنگاتنگی با بِنی گانتس میانه‌رو دارد که پیش از این رئیس ارتش اسرائیل بود.

ویدیوی اخیر نشان می‌دهد که نتانیاهو در کاخ سفید، خطاب به باراک اوباما که چهره‌ای گرفته دارد می‌گوید که دیدگاه دموکرات‌ها برای رسیدن به صلح در خاورمیانه چندان واقع‌گرایانه نیست.

نتانیاهو به زبان عبری زیر این کلیپ نوشت: «من در برابر تمامی فشارها، همیشه از “کشورمان” دفاع خواهم کرد.»

باراک اوباما در این نشست گفته بود که بازگشت اسرائیل به مرزهای پیش از سال ۱۹۶۷ باید پایه مذاکرات برای تشکیل کشور فلسطینی باشد و نتانیاهو در این نشست تأکید می‌کند:‌ «این طور نخواهد شد. همه می‌دانند که اینطور نخواهد شد.»

تلاش‌های باراک اوباما برای ایجاد صلح در خاورمیانه سرانجام در سال ۲۰۱۴ نافرجام ماند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.