صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / کلوپ سافاری جنوب غرب کشور آماده کمک به سیل‌زدگان

کلوپ سافاری جنوب غرب کشور آماده کمک به سیل‌زدگان

رئیس کلوپ سافاری جنوب غرب کشور گفت: با هماهنگی آفرودها و سافاری های استان اصفهان و استان های جنوب غرب کشور آماده هرگونه کمک به سیل زدگان هستیم.

حسین انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در آران و بیدگل، اظهار کرد: بر خلاف عقیده برخی که سافاری را مخرب می‌دانند، همکاران و سافاری های سراسر کشور در مواقع مشکلات آماده همکاری با دولت و مردم هستند و بنده به نیابت از سافاری استان اصفهان و استان‌های جنوب غرب کشور، آمادگی هرگونه همکاری با مردم و نهادها را داریم تا در راه‌های صعب العبور امداد رسانی کنیم.

وی افزود: طی چند روز گذشته از نوروز ٩٨ همکاران ما چندین مورد امداد و نجات را در حوزه کویر مرنجاب اصفهان انجام دادند و تیم امداد و نجات ما در سراسر کویرهای استان اصفهان و استان‌های جنوب غرب کشور آماده همکاری با گردشگران است و طبق گزارش همکاران در دیگر استان‌ها موارد زیادی امدادرسانی داشته ایم.

وی به گردشگران و بازدیدکنندگان کویر توصیه کرد در این روزها در مسیر اصلی حرکت کنند و از ورود به مناطق باتلاقی خودداری کنند، همچنین گردشگران کویر مرنجاب از ورود به محدوده دریاچه نمک خودداری کنند و حتی الامکان با لیدرهای محلی و آفرود به عنوان ماشین‌های مخصوص کویر به مناطق کویری مراجعه کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، کویر مرنجاب در چند روز گذشته به دلیل باران‌های شدید لغزنده و گل آلود است که در چند روز گذشته شاهد گرفتاری چند خودرو در جاده خاکی بودیم، بنابراین توصیه می‌شود گردشگران در ضمن سفر به کویر مرنجاب از راهنمایان محلی و ماشین مخصوص کویرنوردی استفاده کنند تا در مسیر دچار باتلاق نشوند و در طول مسیر از جاده اصلی خارج نشوند و به قسمت دریاچه نمک ورود پیدا نکنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.