صفحه اصلی / استان ها / چهارمحال و بختیاری / مسدود شدن راه ارتباطی ۷ روستا در کوهرنگ به دلیل ریزش بهمن

مسدود شدن راه ارتباطی ۷ روستا در کوهرنگ به دلیل ریزش بهمن

فرماندار کوهرنگ گفت: به دلیل ریزش بهمن در جاده ارتباطی منطقه لفت – بازفت، راه ارتباطی هفت روستا مسدود شده است.

مرتضی زمانپور در گفت و گو با ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف پراکنده در سطح شهرستان مشاهده می‌شود. 

وی با بیان اینکه به دلیل ریزش بهمن در جاده ارتباطی منطقه لفت – بازفت، راه ارتباطی هفت روستا مسدود شده است، افزود: طول بهمن ۸۰۰ متر و ارتفاع آن شش متر است. 

زمانپور تصریح کرد: هم اکنون نیروهای راهداری در تلاش هستند تا این جاده را بازگشایی کنند و به صورت خوشبینانه تا ۴۸ ساعت آینده بازگشایی خواهد شد. 

وی ادامه داد: جاده ارتباطی دهستان موگویی به بزنوید استان لرستان حدفاصل روستای صالح آباد –  روستای چین نیز به دلیل ریزش کوه و سنگ‌های بزرگ که قابل جا به جایی نیستند، مسدود شده و برای این مهم به بیل مکانیکی نیاز است که هماهنگی لازم انجام شده و قرار است این امر صورت گیرد. 

زمانپور گفت: جاده دزک سرچشمه دوآب صمصامی به دلیل اینکه همچنان طغیان رودخانه ادامه دارد، مسدود است و تلاش‌ می‌شود این جاده بازگشایی و یا جاده دیگری جایگزین این جاده شود. 

فرماندار کوهرنگ بیان کرد: برای خدمات رسانی به هفت روستای منطقه نیز دو فروند بالگرد به دستور استاندار استان فراهم شده اما به علت نامساعد بودن هوا، امکان پرواز بالگردها وجود ندارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

چهارمحال و بختیاری

نظارت بر فعالیت واحدهای پذیرایی بین‌راهی افزایش می‌یابد

به‌گزارش کسب و کار نیوز به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.