صفحه اصلی / استان ها / سمنان / مردم از بابت امنیت آسوده خاطر باشند / اگر مجاهدت پلیس نبود صدمات سیل بیشتر می‌شد

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در سمنان:

مردم از بابت امنیت آسوده خاطر باشند / اگر مجاهدت پلیس نبود صدمات سیل بیشتر می‌شد

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی از برقراری امنیت در همه مناطق و خصوصاً مناطق سیل زده خبر داد و گفت: مردم از بابت امنیت آسوده خاطر باشند.

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار محمدعلی نوری نژاد در نشستی با مسؤولان انتظامی سمنان به حضور منسجم، مؤثر و هدفمند پلیس در جاده‌ها، مرزها، شهرها، سواحل دریایی و… اشاره و اظهار کرد: تمام توان ناجا را برای آرامش خاطر و اطمینان مردم به خصوص در استان‌هایی که با سیل مواجه بودند، پای کار آورده ایم.

وی از برقراری نظم و امنیت کشور در نوروز با بکارگیری ۲۰۰ هزار مأمور پلیس خبر داد و با بیان اینکه با شرایط جوی و سامانه‌های بارشی در کشور بخشی از نوبت دومی‌ها هم زودتر از موعد وارد مأموریت شدند، افزود: همکاران ما از ۲۸ اسفند ماه با آمادگی کامل در صحنه حضور پیدا کردند.

سردار نوری نژاد به تجربه‌های بسیار خوب ناجا در مأموریت نوروز اشاره و تصریح کرد: با توجه به همین اندوخته‌ها در زمان وقوع بحران سیل که رفت و آمدهای مسافران را با مشکل مواجه کرد از آمادگی مطلوبی برای برقراری نظم و امنیت برخوردار بودیم.

این مسئول ارشد انتظامی به حضور منسجم، مؤثر و هدفمند پلیس در جاده‌ها، مرزها، شهرها و سواحل دریایی اشاره کرد و اظهار داشت: تمام توان ناجا را برای آرامش خاطر و اطمینان مردم به خصوص در استان‌هایی که با سیل مواجه بودند پای کار آورده ایم.

نوری نژاد، امنیت کشور به خصوص استان‌های درگیر با سیل را مناسب خواند و تاکید کرد: مردم آسوده خاطر باشند که وقتی زندگی خود را رها می‌کنند و به مسافرت می‌روند امنیت شأن برقرار است.

معاون هماهنگ کننده ناجا به شرایط و وضعیت استان سمنان اشاره کرد و گفت: همکاران ما در این استان به دلیل سیل، در تمام محورهای مواصلاتی و جاده‌های فرعی و اصلی فعال بودند.

سردار نوری نژاد گفت: اقدامات به موقع مجموعه فرماندهی انتظامی استان و سایر دستگاه‌های امدادی بسیار مؤثر بوده است و همه تلاش و کمک کردند که از هر اتفاق و حادثه‌ای جلوگیری شود.

وی نتیجه این همدلی و تعامل بسیار مناسب را امنیت خوب استان سمنان اعلام کرد و افزود: البته بهترین کسانی که می‌توانند در این خصوص اظهارنظر کنند مسافرانی هستند که از این استان می‌گذرند چه زائران امام رضا (ع) که از زیارت بر می‌گردند و چه مشتاقانی که به زیارت می‌روند.

معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه اعتماد و همکاری مردم بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس است، گفت: تلاش و اقدامات پلیس سمنان در بحران سیل که انسداد بسیاری از محورهای مواصلاتی این استان را در پی داشت، عملیاتی مجاهدانه بود.

محمدعلی نوری نژاد، همکاری مردم با پلیس را بسیار خوب و ارزنده خواند و تاکید کرد: این همکاری و اعتماد بزرگترین سرمایه اجتماعی ناجاست.

وی با بیان اینکه وقتی مردم به حرف پلیس گوش می‌دهند یعنی به برقراری امنیت از سوی مأموران ناجا اعتماد دارند، تصریح کرد: فعالیت‌ها و تلاش‌های پلیس باید به خوبی برای مردم و مسئولان دیگر دستگاه‌ها تبیین و تشریح شود.

سردار نوری نژاد، اقدامات پلیس استان سمنان در بحران سیل را با توجه به انسداد بسیاری از جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان، بسیار ارزشمند و مطلوب خواند و گفت: این تلاش در واقع عملیاتی همه جانبه و مجاهدانه بود.

معاون هماهنگ کننده ناجا اظهار داشت: اگر این مجاهدت‌ها نبود، بدون تردید مردم صدمات بسیار زیادی را متحمل می‌شدند و چه بسا که تلفات بی شماری نیز در برداشت.

وی در ادامه به تک تک فرماندهان، مسئولان و مأموران انتظامی استان سمنان خداقوت گفت و پیام تبریک و قدردانی سردار اشتری فرمانده ناجا را به آنان ابلاغ کرد.

س ردار نوری نژاد در پایان از سردار”قاسمی” فرمانده انتظامی استان سمنان و مسئولان انتظامی و همه نیروهای انتظامی که در برقراری امنیت و آسودگی خیال مردم تلاش می‌کنند تقدیر کرد.

همچنین مطالعه کنید:

سپهبد قاسم سلیمانی

لغو همه کنسرت‌های موسیقی در سمنان تا ۲۵ بهمن

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.