صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / محمدرضا داورزنی:وزارت ورزش‌وجوانان در حمایت از سیل‌زده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند
محمدرضا داورزنی:وزارت ورزش‌وجوانان در حمایت از سیل‌زده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

محمدرضا داورزنی:وزارت ورزش‌وجوانان در حمایت از سیل‌زده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: جامعه ورزش مثل همیشه در کنار مردمی است که همواره همراه و مشوق آنها بوده اند و باید در کنار هم یاری رسان مردم سیل زده کشورمان باشیم.

محمدرضا داورزنی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص اقدامات صورت گرفته برای کمک به سیل زدگان نقاط مختلف کشور گفت: از لحظات اولیه این حادثه‌ها برای هموطنان در گلستان، مازندران، فارس و دیگر نقاط سیل زده، تعداد زیادی از مربیان و ورزشکاران به صورت خودجوش به مناطق سیل زده رفته و در کنار سایر نیروهای امدادی و هلال احمر برای کمک به مردم حضور پیدا کردند.
وی ادامه داد: با دستور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در وزارتخانه ستادی تشکیل شد و فدراسیون‌ها کمک‌ها نقدی خود را به شماره حساب سازمان هلال احمر واریز کردند. جامعه ورزش مثل همیشه در کنار مردمی است که همواره همراه و مشوق آنها بوده اند و باید در کنار هم یاری‌رسان مردم سیل زده کشورمان باشیم.
داورزنی خاطرنشان کرد: با تاکید وزیر ورزش تمامی اماکن ورزشی در گلستان، شیراز و دیگر شهرهای سیل زده برای اسکان آسوده‌تر در اختیار مردم قرار گرفت تا از شرایط دشواری که به خاطر حوادث غیرمترقبه اتفاق افتاده بود، فاصله بگیرند. قهرمانان و تعدادی از مسئولان فدراسیون‌ها هم در محل حادثه حضور پیدا کردند و حمایت‌های خود را انجام دادند تا روحیه مردم بهتر از گذشته شود.
او گفت: همدلی و همراهی مسئولان، ورزشکاران و همه مردم نکته امیدوار کننده‌ای است و نشان می‌دهد تحت هر شرایطی، یکپارچگی و اتحاد مردم بیشتر از گذشته می‌شود و باید قدردان زحمات آنها باشیم.
داورزنی در پایان خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان در حمایت از سیل‌زده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. همدلی میان مسئولان، ورزشکاران و مردم موج می‌زند و این موضوع را تحت هر شرایطی باید به فال نیک گرفت.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.