صفحه اصلی / سرخط خبرها / ضرورت آمادگی مدیریت بحران استان کردستان برای مقابلە با سیلاب‌های احتمالی در روزهای آیندە
ضرورت آمادگی مدیریت بحران استان کردستان برای مقابلە با سیلاب‌های احتمالی در روزهای آیندە

ضرورت آمادگی مدیریت بحران استان کردستان برای مقابلە با سیلاب‌های احتمالی در روزهای آیندە

استاندار کردستان، بر بسیج همه امکانات استان برای مقابله با سیلاب ها و سوانح احتمالی طی روزهای آینده در سطح استان تاکید کرد.

استاندار کردستان

به گزارش کسب و کار نیوز منطقه کردستان، بهمن مرادنیا در چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، معاونت هماهنگی امور عمرانی، شهردار و مقامات نظامی و انتظامی برگزار شد بر تقسیم کار و آمادگی کامل همه دستگاه‌ها تاکید و اظهار کرد: امیدواریم اتفاق خاصی در سطح استان روی ندهد، اما ضرورت دارد همه دستگاه‌ها و نهادها آمادگی کامل برای مقابله با سوانح و اتفاقات احتمالی ناشی از بارندگی‌ها را طی روزهای آینده داشته باشند.

وی با بیان اینکه همزمان با مرکز استان مدیریت بحران استان نباید از دیگر شهرستان‌ها و روستاها غافل باشد، افزود: فرمانداران از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های نظامی و انتظامی برای رفع مشکلات و موانع استفاده کنند.

استاندار کردستان، بر ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌ها، ادارات و شهرداری‌ها تاکید و تصریح کرد: همه تمهیدات باید به شکلی اندیشیده شود که در هنگام وقوع حوادث و سیلاب غافلگیر نشویم.

مرادنیا در ادامه سخنان خود بر علاج واقعه قبل از وقوع حوادث تاکید و اضافه کرد: قبل از ایجاد هر اتفاقی لازم است موانع شناسایی و نسبت به حل موانع و مشکلات اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری سنندج نقاط آسیب‌زا را شناسایی، مشکلات موجود در سطح خیابان و معابر را برطرف و نسبت به استقرار امکانات در نقاطی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد اقدام کند.

در این جلسه مقامات و فرماندهان نظامی و انتظامی استان وعده دادند در کنار شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی همه امکانات و تجهیزات خود را برای رفع مشکلات احتمالی بکار خواهند گرفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.