صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ساعات «برنامه ویژه» مدارس امسال افزایش می‌یابد؟
ساعات «برنامه ویژه» مدارس امسال افزایش می‌یابد؟

ساعات «برنامه ویژه» مدارس امسال افزایش می‌یابد؟

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه ویژه مدرسه جزو پروژه‌های مدرسه محوری است که بر مبنای آن دو ساعت از برنامه درسی آزاد شده و در اختیار طرح برنامه ویژه مدرسه قرار می گیرد گفت: فعلاً به تعداد ساعات این طرح در سال 98 افزوده نمی‌شود.

اردوی مدرسه

عبدالرسول عمادی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه ویژه مدرسه اظهار کرد: برنامه ویژه مدرسه جزو پروژه‌های مدرسه محوری در آموزش و پرورش است که بر مبنای آن دو ساعت از برنامه درسی آزاد شده و در اختیار طرح برنامه ویژه مدرسه قرار می گیرد.

وی افزود: بنابراین در این دو ساعت آنچه را که مدیران مدرسه، ضروری می‌دانند تا دانش آموزان را در جریان آن قرار دهند مطرح می‌کنند. در واقع در این دو ساعت برنامه‌های طراحی شده جزو اختیارات، ابتکارات و نوآوری‌های درون مدرسه است.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدیریت و شورای مدرسه بر اساس اینکه چه چیزی را نیاز ضروری می‌دانند در خلال برنامه رسمی قرار داده و به طور ویژه به دانش‌آموزان خود منتقل می‌کنند گفت: این برنامه به سراسر کشور ابلاغ شده و همه مدارس موظفند آن را اجرا کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا به ساعات برنامه ویژه مدرسه در سال ۹۸ افزوده خواهد شد؟ گفت: فعلاً به تعداد ساعات این طرح افزوده نمی‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.