صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / زاخارووا: واشنگتن سریعتر به وعده‌اش برای خروج از سوریه عمل کند

زاخارووا: واشنگتن سریعتر به وعده‌اش برای خروج از سوریه عمل کند

سخنگوی وزارت‌ خارجه روسیه در واکنش به اظهارات ترامپ درباره خروج مسکو از ونزوئلا، از واشنگتن خواست به عهد خود وفا کرده و نیروهایش را از سوریه خارج کند.

ماریا زاخارووا

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت‌ خارجه روسیه در واکنش به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که گفته بود، روسیه باید از ونزوئلا خارج شود، گفت: واشنگتن بهتر است پیش از نصیحت به کسی برای خروج از جایی، به وعده‌هایی که به جامعه بین‌الملل داده، به ویژه درباره سوریه وفا کند. خروج نیروهای آمریکا از سوریه می‌تواند سریع‌تر صورت گیرد اما ایالات متحده این کار را نمی‌کند. بنابراین پیش از اتخاذ تصمیمی درباره منافع مشروع دیگر کشورها، دولت آمریکا بهتر است وعده‌های خود را عملی کند.

واشنگتن روز چهارشنبه ورود هواپیماهای روس حامی نظامیان به ونزوئلا را اقدامی تحریک‌آمیز خواند و از مسکو خواست ضمن حمایت از خوآن گوایدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا از این کشور خارج شود. بحران ونزوئلا از ۲۳ ژانویه، به دنبال آنکه گوایدو خودش را به عنوان “رئیس‌جمهور موقت” تا زمان برگزاری انتخابات سراسری در این کشور اعلام کرد، بالا گرفته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رئیس‌جمهور: فلسطین به مسئله اول جهان بشریت تبدیل شده است

به گزارش کسب و کار نیوز، وی با بیان اینکه مهمترین مسئله امت اسلامی، امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.