صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / راهیابی یک کماندار کامپوند ایران به مرحله فینال
راهیابی یک کماندار کامپوند ایران به مرحله فینال

رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا -تایلند

راهیابی یک کماندار کامپوند ایران به مرحله فینال

در سومین روز از مسابقات تیروکمان کاپ آسیا در تایلند، محمدصالح پالیزان راهی مرحله فینال شد.

میکس تیم کامپوند

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه رقابت‌های تیروکمان کاپ آسیا و در سومین روز از این رقابت‌ها، نمایندگان کامپوند در دور حذفی برابر حریفان خود به رقابت پرداختند که در نهایت پالیزان فینالیست شد و حلیمیان چهارم شد.

در این مسابقات محمد صالح پالیزان در مرحله نیمه نهایی کماندار بنگلادش را با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۰ شکست داد و راهی فینال شد. وی برای کسب مدال طلا فردا جمعه برابر کماندار قزاقستان به میدان خواهد رفت.

همچنین ویدا حلیمیان با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۴ برابر کماندار هند شکست خورد و در مرحله رده بندی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۰ برابر سنگاپور دیدار را واگذار کرد و چهارم شد.

در بخش کامپوند زنان و در مرحله یک بیست و چهارم گیسا بایبوردی با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۳۷ مقابل کمانداری از چین تایپه شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

در مرحله یک شانزدهم نهایی محمدصالح پالیزبان با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۷ مقابل نماینده چین تایپه به پیروزی رسید.

اسماعیل عبادی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۳ مقابل کمانداری از ویتنام پیروز شد و نیما محبوبی با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۳۴ مقابل نماینده بنگلادش به برتری رسید.

ویدا حلیمیان با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۳۴ مقابل نماینده تایلند به پیروزی رسید و راحله فارسی پس از تساوی ۱۴۳-۱۴۳ مقابل کمانداری از ویتنام، در تیر طلایی پیروز شد.

در مرحله یک هشتم نهایی؛ محمدصالح پالیزبان با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۶ برابر نماینده هند به پیروزی رسید، اسماعیل عبادی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۰ و نیما محبوبی با نتیجه ۱۴۷ بر ۱۴۱ مقابل نمایندگانی از مالزی شکست خورند و حذف شدند.

ویدا حلیمیان مقابل نماینده اندونزی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۱ به پیروزی رسید و راحله فارسی مقابل نماینده چین‌تایپه با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۳۹ به پیروزی رسید و حریف حلیمیان در دور یک چهارم شد.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات، محمدصالح پالیزبان در دیدار با کمانداری از مالزی با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۴۱ به پیروزی رسید و به نیمه‌نهایی راه یافت.

ویدا حلیمیان در مرحله یک چهارم نهایی در دیدار با راحله فارسی با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۴۰ به برتری رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد.

فردا جمعه نهم فروردین پالیزبان در مرحله فینال برای کسب مدال طلا از ساعت ۱۶:۴۰ به وقت محلی برابر کماندار قزاقستانی به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.