چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / داشتن تجربه در مدیریت بحران باید یکی از شاخص‌های تعیین استانداران و فرمانداران باشد
داشتن تجربه در مدیریت بحران باید یکی از شاخص‌های تعیین استانداران و فرمانداران باشد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

داشتن تجربه در مدیریت بحران باید یکی از شاخص‌های تعیین استانداران و فرمانداران باشد

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس از رئیس جمهور خواست تا نسبت به برآورد خسارات بخش‌های کشاورزی، دامداری، باغی و صنعتی استان گلستان از سیل و نیز پرداخت سریع منابع مالی دستور دهد.

تصاویر هوایی از مناطق سیل زده رودخانه‌های کرخه و کارون

به گزارش کسب و کار نیوز، نورمحمد تربتی‌نژاد در جلسه ستاد مدیریت بحران استان گلستان که چهارشنبه با حضور حسن روحانی برگزار شد، ضمن تشکر از اسحاق جهانگیری و رحمانی فضلی گفت: مدیریت عالی استان در شرایط بحران از انجام تعهدات خود شانه خالی نموده و به جای انجام احسن وظایف در پی ارتقا زودرس خود بود، از اقدام به موقع در جهت تغییر این مدیریت از همه دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی اضافه کرد: داشتن تجربه در مدیریت بحران باید به عنوان یکی از شاخص‌های تعیین استانداران و فرمانداران و سایر مدیران مرتبط قرار گیرد.

تربتی‌نژاد افزود: منظور نکردن آب‌راه‌های مناسب در محل تقاطع رودخانه‌ها، جاده‌ها و خطوط راه‌آهن یکی از دلایل حبس سیل و آب‌گرفتگی در شهرستان آق‌قلا و ایجاد خسارت به مردم بوده است.

وی یکی دیگر از علل وارد شدن خسارت به سیل‌زدگان را، عدم استفاده از اطلاعات پیش‌بینی‌ها در پیشگیری از سیل دانست و از رئیس جمهور خواست تا نسبت به برآورد خسارات بخش‌های کشاورزی، دامداری، باغی، صنعتی، تولیدی، خدماتی، منازل مسکونی و زیر ساخت‌ها و پرداخت سریع منابع مالی دستور دهد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.