صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / جلالی: نساجی نیاز به حمایت مسئولان استانی دارد

جلالی: نساجی نیاز به حمایت مسئولان استانی دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید تیمش نیاز به حمایت مسولان استانی دارد.

مجید جلالی

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید جلالی پس از تساوی تیمش برابر سایپا در نشست خبری اظهار کرد: نیمه دوم خیلی بهتر از تحریف بودیم اما در طول بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم. من می‌خواهم طراوت این تیم را حفظ کنیم می‌خواهم مسولان کمک کنند چون به این تیم باور دارم. امیدوارم من را تنها نگذارند تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: من بازیکنان را خوب می‌شناسم اما باید به ظرفیت‌های خودمان نگاه کنیم، بعضی اوقات باید ذهن بازیکن را تقویت کنید و این کار سخت‌تر است. امروز نیمه دوم خوب بودیم اما می‌گویم چرا نباید نیمه اول خوب باشیم.

جلالی تصریح کرد: کسی واقعاً نیست که کمک کند. هزینه‌های جاری را جسته گریخته مالکان پرداخت می‌کنند اما تیم نیاز به مراقبت‌های بیشتری دارد. وقتی تیمی لیگ برتری دو ستون دارد پس تعادل نخواهد داشت! کلاً سبک تیم داری در استان‌ها باید تغییر کند. این موضوع را هم به استاندار گفته‌ام.

وی درباره اینکه زمان حضورش در نساجی با چه کسی صحبت کرده است، گفت: من پیش از این با آقای صناعی‌فر صحبت کردم و حتی به من گفتند می‌خواهیم تیم را بفروشیم اما اگر شما بیایید مثل کوه تا انتهای فصل پشت تیم هستیم. اما آمدیم و مشکلات شروع شد. الان هم بازیکنان حدود ۵٠ درصد دریافتی داشته‌اند. اما تیم ما الان نیاز به مراقبت بیشتری دارد. سال آینده با این شکل چه کسی در نساجی می‌ماند؟

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.