صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / توقیف ۳ شناور صید ترال در آب‌های خلیج‌فارس
توقیف ۳ شناور صید ترال در آب‌های خلیج‌فارس

توقیف ۳ شناور صید ترال در آب‌های خلیج‌فارس

فرمانده‌ی منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران از توقیف هفت تن ماهی قاچاق در حال انتقال به کشورهای حوزه خلیج‌فارس خبر داد.

صید ترال

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار منصور روانکار درباره جزئیات توقیف شناورهای صیادی متخلف در آب‌های عسلویه، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های مهم نیروی دریایی سپاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و صید ترال (صید ماهی به وسیله تورهای قیف مانندی که در سطح دریا توسط شناور کشیده می‌شود) در خلیج‌فارس است.

 
وی افزود: در راستای این ماموریت شناورهایی که اقدام به صید آبزیان به صورت ترال می‌کنند ضمن توقیف شناور و صید آنها، به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.

فرمانده‌ی منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: با هوشیاری و رصد اطلاعاتی و همچنین همکاری بسیج دریایی سه فروند شناور صیادی در حال صید ترال آبزیان در آب‌های میانی خلیج فارس رهگیری، بازرسی و توقیف شد که در این عملیات ۲۰ خدمه ایرانی و خارجی بازداشت و هفت تن ماهی قاچاق این شناورها نیز توقیف شد.

سردار روانکار عنوان کرد: متخلفان قصد انتقال این محموله ماهی غیرمجاز به کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشتند که دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: این ماهی‌ها به قیمت تعاونی، در بازار و میان مردم شهرستان عسلویه توزیع شد.

فرمانده‌ی منطقه چهارم دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید برای مقابله با قاچاق و صید غیرمجاز ترال عزم جدی داشته باشند، از مردم و قشر زحمت‌کش جامعه صیادی نیز انتظار داریم که با متخلفان و قاچاقچیان همکاری نکنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.