صفحه اصلی / استان ها / اصفهان / تمام راه‌های اصفهان باز است/مسدود شدن سه مسیر روستای استان

تمام راه‌های اصفهان باز است/مسدود شدن سه مسیر روستای استان

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: با وجود بارش‌های اخیر به غیر از سه محور روستایی، بقیه راه‌های اصلی، شریانی و فرعی استان اصفهان برای سفرهای نوروزی 98 باز و تردد برقرار است.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-تهران

فرزاد دادخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان با توجه به بارش‌های چند روز گذشته، اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران طی روزهای گذشته در کل استان و به خصوص بارش برف در مناطق غرب و جنوب استان شاهد آبگرفتگی در برخی محورها بودیم.

وی با بیان اینکه در پی بارش‌ها تردد در برخی محورها همچون شهرضا به دهاقان چند ساعتی با محدودیت مواجه شد، افزود: البته با ایجاد راه‌های انحرافی تردد برقرار بود و خوشبختانه با تخلیه آب، هم اکنون تردد دوباره در محور شهرضا به دهاقان برقرار است. 

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان همچنین اضافه کرد: به دنبال بارش‌های اخیر در برخی زیرگذرهای استان شاهد آبگرفتگی بودیم که با تلاش همکاران راهدار اقدامات به موقع برای بازگشایی این مسیر ها انجام شد.

وی به بارش برف در برخی محورهای استان اشاره و اظهار کرد: با تلاش راهداران برف‌روبی در غرب استان انجام شده و خوشبختانه در راه‌های اصلی و فرعی هیچ انسداد مسیری نداشته‌ایم.

دادخواه با اشاره به بارش سنگین برف در محور پشتکوه فریدون شهر و سقوط بهمن در گردنه کلوسه و محور کمران، اظهار کرد: در حال حاضر این دو محور با انسداد راه مواجه هستند که از صبح روز گذشته (چهارشنبه) و بعد از پایان بارش‌ها بولدوزرهای  راهداری در این دو محور مشغول بازگشایی مسیر هستند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه بولدوزر به عنوان پشتوانه، به محور پشتکوه فریدون‌شهر اعزام شده است، گفت: متاسفانه حجم سنگین بارش و طغیان رودخانه در منطقه جنوب شهرستان سمیرم موجب آسیب به یک دستگاه پل در روستای کهنگان به ده‌بزرگ شده است، همچنین یک دستگاه پل دو دهانه چهارمتری در محور رودآباد به سیور دچار تخریب شده است که از همان ساعات بعد از وقوع حادثه، پشتیبانی لازم از سوی راهداری انجام شده و در حال حاضر راهداران مشغول احداث راه‌های دسترسی برای تردد در این دو محور هستند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان همچنین افزود: در محور روستای آب ملخ، شاهد آب بردگی پشت یک دستگاه پل هستیم که با اعزام دستگاه‌های راهداری به محل، راهداران مشغول فعالیت برای عادی شدن وضعیت تردد هستند.

وی در خصوص وضعیت ترافیک راه‌های استان بعد از بارش‌های اخیر، اظهار کرد: درحال حاضر و مطابق آمار روز گذشته (چهارشنبه) شاهد کاهش تردد حدود ۳۷ درصدی در راه‌های استان هستیم که به دلیل بارش‌های اخیر و هشدارهای پلیس و راهداری از میزان سفرها کاهش یافته است، با این وجود محورهای مواصلاتی، شریانی و فرعی استان باز و تردد برقرار و روان است.

دادخواه همچنین در خصوص محور اصفهان – شیراز، گفت: تردد در این محور همانند روزهای ابتدایی سال نیست، اما بعد از اتمام دور نخست سفرها ترافیک رفت و برگشت در این محور خوب گزارش شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

استادان نمونه کشوری

اساتید اصفهان در میان استادان نمونه کشوری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از میان ۱۶ استاد برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.