صفحه اصلی / ورزشی / کشتی و رزمی / مک‌گریگور از MMA خداحافظی کرد
مک‌گریگور از MMA خداحافظی کرد

مک‌گریگور از MMA خداحافظی کرد

اسطوره ایرلندی رشته رزمی MMA که دو کمربند قهرمانی جهان را در اختیار دارد، در سن ۳۰ سالگی رسما از ادامه حضور در این رشته خداحافظی کرد.

photo_2019-03-27_03-16-16.jpg

به گزارش کسب و کار نیوز، کونر مک گریگور مبارز شاخص و پرحاشیه ایرلندی رشته رزمی MMA پس از هفت سال حضور در سازمان UFC و کسب دو کمربند قهرمانی جهان از رشته MMA برای همیشه خداحافظی کرد.

مک گریگور از سال ۲۰۰۸ وارد رشته MMA شد و در سال ۲۰۱۲ جواز ورود به سازمان UFC آمریکا را دریافت کرد.

وی در سال ۲۰۱۵ موفق شد در مبارزه برای کسب کمربند قهرمانی سبک وزن UFC، ژوزه آلدو چهره شکست‌ناپذیر UFC را در ۱۳ ثانیه ناک‌اوت کند و به کمربند قهرمانی حرفه‌ای‌های جهان در MMA برسد. این رکورد مک‌گرگور سریع‌ترین ناک‌اوت بر سر کمربند قهرمانی در تاریخ مسابقات UFC است.

وی سپس در سال ۲۰۱۵ با شکست ادی آلوارز آمریکایی بار دیگر موفق به کسب کمربند قهرمانی UFC شد تا تنها ورزشکاری در تاریخ UFC باشد که در دو وزن موفق به کسب کمربند قهرمانی شده است.

مبارزه سال گذشته وی با حبیب نورمامگدوف ستاره شکست‌ناپذیر روس و مسلمان UFC برای رسیدن به کمربند قهرمانی به عنوان پربیننده‌ترین مبارزه تاریخ UFC با حاشیه‌های فراوانی همراه بود و مک گریگور در این مبارزه به سختی برابر نورماگمدوف شکست خورد.

در پایان این مبارزه که میلیون‌ها بیننده تلویزیونی داشت، حبیب نورماگمدوف پس از شکست مک گریگور به سمت طرفداران او حمله کرد که با زد و خورد شدید طرفداران هر دو ورزشکار همراه بود و در نهایت با دخالت پلیس به پایان رسید.

حالا مک گریگور در توئیتر از ادامه حضور در MMA خداحافظی کرده است. وی در توییت خود نوشت: امروز تصمیم گرفتم تا بازنشستگی خود از حرفه هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) را اعلام کند. برای تمام دوستان و همکاران سابقم در مسابقات UFC آرزوی موفقیت دارم. حالا به جمع دوستان قدیمی که در این حرفه بازنشسته شده‌اند، می‌پیوندم.

او پیش از این در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ هم گفته بود که بازنشسته شده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

سعید حسنی‌پور

المپیک گل سرسبد کاراته ایران است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سعید حسنی‌پور درباره آخرین وضعیت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.