صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / حدود ۸۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند

حدود ۸۰ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از ۲۸ اسفند ۹۷ تاکنون ۷۹ هزار و ۹۶۵ مسافر نوروزی در قالب ۲۲ هزار و ۲۱۳ خانوار در مدرسه‌های این استان اسکان یافتند.

به گزارش کسب و کار نیوز – منطقه بوشهر، ناصر کرمی سه‌شنبه شب در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان گناوه گفت: از این تعداد ۷۲ هزار و ۲۳۸ نفر در قالب ۲۰ هزار و ۶۷ خانوار فرهنگی و مابقی غیرفرهنگی هستند.

وی تاکید کرد: بر این اساس آمار اسکان مسافران نوروزی تاکنون به ۲۲۴ هزار و ۲۵۸ نفر روز می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی، از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش استان اسکان هرچه بیشتر مسافران نوروزی است.

کرمی افزود: آموزش و پرورش استان بوشهر با پیگیری و نظارت بر تمامی ستادهای اسکان سعی بر تامین رفاه حال گردشگران در بحث اسکان را داشته تا مسافران اوقات خوبی را در استان بوشهر تجربه کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه عنوان کرد: تاکنون ۱۷ هزار و ۹۴۳ مسافر نوروزی در قالب پنج هزار و ۴۵ خانوار در مدرسه‌های این شهرستان اسکان یافتند.

اسکندر احمدی با اشاره به ضرورت اسکان اضطراری مسافران گفت: علاوه بر اماکن پیش‌بینی شده برای اسکان مسافران نوروزی، تمام سالن‌های ورزشی سرپوشیده، نمازخانه مدرسه‌ها، سالن‌های امتحان و مساجد در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفته است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.