صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / ثبت ۶ میلیون نفر اقامت در استان بوشهر تا ۷ فروردین
ثبت ۶ میلیون نفر اقامت در استان بوشهر تا ۷ فروردین

ثبت ۶ میلیون نفر اقامت در استان بوشهر تا ۷ فروردین

استاندار بوشهر گفت: بر اساس آمارهای موجود از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون(چهارشنبه، ۷ فروردین) ۶ میلیون نفر اقامت روز در استان بوشهر ثبت شده است.

آغاز سفرهای نوروزی محور تهران - مشهد

به گزارش کسب و کار نیوز از بوشهر، عبدالکریم گراوند در بررسی وضعیت اسکان و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در دیلم، اظهار داشت: دیلم از ظرفیت‌های مهم گردشگری و تفریحی برخوردار است و بیشترین مسافر در ایام تعطیلات نوروز امسال در دیلم و گناوه ثبت شده است.

وی با قدردانی از خدمات شهرداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در فراهم شدن زیرساخت‌های گردشگری در دیلم، گفت: مسئولان دیلم در فراهم‌سازی زیرساخت‌های گردشگری و آماده کردن فضا برای آرامش و آسایش مسافران خدمات مطلوبی ارائه کرده‌اند.

استاندار بوشهر با بیان این‌که شهرداری دیلم در پذیرایی از مسافران خوب موفق بوده است، تاکید کرد: در ارائه خدمات به گردشگران باید جهادی عمل شود تا گردشگران خاطره خوبی از استان بوشهر داشته باشند.

گراوند با تاکید بر “توجه به رونق تولید” بر اساس نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری، افزود: محور توسعه استان بوشهر بر اساس طرح‌های گردشگری است که رونق بخشیدن به این مهم به‌ویژه در شهرستان‌های ساحلی امری ضروری است.

وی از تردد بیش‌از ۵ میلیون خودرو در محورهای استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو در محورهای استان بوشهر تردد داشته‌اند.

استاندار بوشهر با بیان این‌که ماندگاری مسافران نوروزی در استان تحت تأثیر جاری شدن سیل‌های اخیر در دیگر استان‌ها قرار گرفت، ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود تاکنون شش میلیون نفر اقامت روز در استان بوشهر ثبت شده که امید است با بهبود وضعیت جوی استان‌ها، میزان مسافرت‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.