صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / سپاهان یک – ذوب‌آهن یک/ عیدی منصوریان به سرخابی‌ها در داربی اصفهان
سپاهان یک – ذوب‌آهن یک/ عیدی منصوریان به سرخابی‌ها در داربی اصفهان

سپاهان یک – ذوب‌آهن یک/ عیدی منصوریان به سرخابی‌ها در داربی اصفهان

سپاهان و ذوب‌آهن در دیدار معوقه از هفته نوزدهم به تساوی یک بر یک رسیدند.

هفته چهارم لیگ برتر  دیدار تیم های ذوب آهن و سپاهان‎

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب‌آهن امروز (سه‌شنبه) در چارچوب دیدار معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا داربی اصفهان برنده نداشته باشد. سجاد شهباززاده زننده تک گل سپاهان در دقیقه ۳۴ بود و ارسلان مطهری هم تک گل ذوب‌اهن را در دقیقه ۸۵ به ثمر رساند.

در این دیدار دو تیم نمایش پایاپایی داشتند و چند موقعیت برای گل‌زنی خلق کردند تا این که در دقیقه ۳۴ روی حرکت خوب مهرداد محمدی و پاس عالی‌اش، سجاد شهباززاده در عمق دفاع ذوب‌آهن صاحب توپ شد و توانست در موقعیتی تک به تک دروازه رشید مظاهری را باز کند. در نهایت نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم سپاهان توپ و میدان را در اختیار داشت و می‌توانست گل دوم را به ثمر برساند. در دقیقه ۵۴ بود که حرکت سجاد شهباززاده دفاع ذوب‌آهن را به هم ریخت تا آن‌ها مجبور به انجام خطا شوند که داور این صحنه را پنالتی اعلام کرد؛ صحنه‌ای که در تصاویر به شکلی دیده شد که احتمالاً خطا بیرون از محوطه جریمه انجام شده است. با این حال داور تصمیم خودش را تغییر نداد تا سپاهانی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شوند. البته شاگردان قلعه‌نویی قدر این پنالتی را ندانستند و کی‌روش استنلی آن را به بیرون زد.

پس از هدر رفتن پنالتی سپاهان، ذوب‌آهنی‌ها جان تازه‌ای گرفتند و نمایش خوبی از خود نشان دادند و حملات متعددی روی دروازه زردپوشان اصفهانی داشتند. حملاتی که در نهایت جواب داد و در دقیقه ۸۵ گل تساوی برای شاگردان منصوریان به ثمر رسید. این گل روی ارسال زیبای محمدرضا حسینی از روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر ارسلان مطهری در میان مدافعان بلند قامت سپاهان به ثمر رسید.

سپاهانی‌ها پس از این که بازی به تساوی کشیده شد، تلاش زیادی کردند که دوباره به گل برتری برسند اما در رسیدن به این هدف ناکام بودند تا داربی اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

با این تساوی سپاهان ۴۳ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی به رده سوم رسید. ذوب‌آهن هم با ۲۲ امتیاز در همان رده دوازدهم باقی ماند. سپاهان این فرصت را داشت که با پیروزی در داربی اصفهان به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر برسد اما تساوی در این دیدار مانع از این کار شد تا علی‌رضا منصوریان در آستانه داربی ۸۹ به سرخابی‌های پایتخت عیدی داده باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.