صفحه اصلی / اجتماعی / حوادث و انتظامی / تعطیلی ۷۲ ساعته مراکز تفریحی و رستوران‌های حاشیه رودها و مسیل‌های شمال تهران

تعطیلی ۷۲ ساعته مراکز تفریحی و رستوران‌های حاشیه رودها و مسیل‌های شمال تهران

نماینده پلیس پایتخت در ستاد مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به آماده‌باش کامل پلیس در سراسر تهران اعلام کرد که تمامی رستوران‌های حاشیه رودها و مسیل‌ها در شمال تهران به مدت ۷۲ ساعت تعطیل شدند.

دربند

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار یعقوبی در جلسه مدیریت بحران شهر تهران که ظهر امروز با حضور استاندار تهران و به منظور اتخاذ آخرین تدابیر در پی بارندگی‌های اخیر پایتخت برگزار شد، گفت: به دنبال برگزاری جلسه کمیته امنیت و انتظامی مدیریت بحران بلافاصله چهار قرارگاه در پایتخت تشکیل شده و رؤسا و فرماندهان ارشد پلیس هر کدام هدایت فرماندهی این بخش‌ها را برعهده گرفتند.

وی با بیان اینکه نیروهای یگان ویژه و یک تیم دیگر از ناجا نیز علاوه بر تیم‌های انتظامی پلیس در آماده‌باش کامل هستند، گفت: رودخانه‌های تهران از سوی پلیس تقسیم‌بندی شده و با توجه به ابلاغیه‌ای که شب گذشته انجام شد تمامی رستوران‌ها در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌های پایتخت در جاده امامزاده داود، جاده فشم، جاده لواسان، فرحزاد، درکه، دربند و… به مدت ۷۲ ساعت تعطیل شد. همچنین تیم‌های گشت پلیس و ایست و بازرسی ما نیز در این مناطق فعال است و لازم است شهروندان نیز از تردد در این جاده‌ها خودداری کنند.

یعقوبی در پاسخ به پرسش رئیس مدیریت بحران شهر تهران در مورد چرایی حضور خودروها در خیابان دربند اظهار کرد: بخشی از این خودروها، خودرو ساکنان است که در آنجا پارک کرده‌اند اما در صورتی که مدیریت بحران ابلاغ کند پلیس این آمادگی را دارد که ظرف کمتر از دو ساعت اقدام به تخلیه کامل معابر این محدوده کند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کشف ۲۵۹ میلیون عدد انواع واحد ارز از دلالان

به گزارش کسب و کار نیوز، وی ادامه داد: در همین راستا نیز از از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.